ساماندهی زیرساخت‌های استان همدان به برنامه متقن در بستر سند تحول تعالی نیاز دارد

دکتر محمد مهدی تهرانچی گفت: از منظر تاثیرگذاری در استان از لحاظ تعداد دانشجو از متوسط دانشگاه آزاد پایین‌تر هستیم، زیر ساخت‌های خوبی در بعضی قسمت‌ها داریم و در بعضی قسمت‌ها باید حرکت بهتری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، دکتر محمدمهدی طهرانچی در سفر به استان همدان ابتدا در جلسه اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی حضور یافت، و سپس در جلسه‌ای با هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان دیدار و گفت وگو کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان همدان با اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد همدان، مدیران اجرایی و گروه‌های کشوری روانشناسی، روان‌سنجی و مشاوره دیدار و از ساختمان نیمه ساخت علوم پزشکی بازدید کرد.

رییس کل دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز بیان کرد: با بررسی چالش‌های پیش رو امیدواریم این سفر مایه همدلی و اتفاق بیشتر برای حرکت رو به جلو باشد.

دکتر محمدمهدی طهرانچی گفت: از منظر تاثیرگذاری در استان از لحاظ تعداد دانشجو از متوسط دانشگاه آزاد پایین‌تر هستیم، زیر ساخت‌های خوبی در بعضی قسمت‌ها داریم و در بعضی قسمت‌ها باید حرکت بهتری داشته باشیم.

طهرانچی تاکید کرد: دو واحد همدان و ملایر نشان دهنده پیشرفت جهش و پرش است که نیازمند یک برنامه‌ریزی متقن در بستر سند تحول تعالی می باشد.

خبرنگار: فاطمه امینی / نازنین مولایی منظر

انتهای خبر/



کد خبر: 1233640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =