اولین واحد تولیدی شمش منیزیم کشور بهره‌برداری شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری: تنها واحد تولیدی شمش منیزیم کشور در چهارمحال و بختیاری با افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار، تکمیل و همزمان با هفته محیط زیست، بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، همزمان با هفته محیط زیست، از پروژه زیست محیطی بزرگترین واحد صنعتی شمش منیزیم کشور بهره‌برداری شد.
فضل‌الله رحمتی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در آیین بهره‌برداری از این پروژه عظیم گفت: بک فیلترهای بزرگترین و تنها واحد تولیدی شمش منیزیم کشور در چهارمحال و بختیاری با افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار، تکمیل و همزمان با هفته محیط زیست، بهره‌برداری شد.
وی افزود: با بهره برداری از این پروژه، آلایندگی این مجتمع فرآوری صنایع معدنی پایان یافت.
رحمتی با اشاره به تولید سالانه دو هزار تن شمش منیزیم در این واحد صنعتی استراتژیک اظهار کرد: محصول این واحد صنعتی در صنایع داروسازی_پزشکی، خودروسازی و دفاعی کشور، بسیار با اهمیت است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر موفقیت این واحد صنعتی در عرضه محصولات خود در بورس خاطرنشان کرد: کارخانه شمش منیزیم سفیددشت، علاوه بر موفقیت در بومی‌سازی دانش ساخت این شمش، از خروج ارز هم جلوگیری کرده است.

خبرنگار: محمدرضا نیازی شهرکی

انتهای پیام/

کد خبر: 1233991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =