درستکار: ان شاءالله یزدانی دومین طلای المپیکش را خواهد گرفت

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: بروکس بسیار قدرت بدنی بالایی دارد و کشتی‌گیری است که باید با برنامه، منسجم و با آنالیز دقیق مقابلش قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پژمان درستکار، سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان راجع به بازگشت حسن یزدانی به میادین کشتی پس از ۸ ماه غیبت اظهار داشت: حسن یزدانی پس از جراحی سنگین کتف با قدرت برگشت و این کام‌بک او یک درس برای همه است. فکر می‌کنم حسن اگر آنالیز خوب و برنامه‌ریزی خوبی برایش داشته باشند، می‌تواند آرون بروکس را شکست بدهد و ان‌شالله دومین طلای المپیکش را هم بگیرد.

بیشتر بخوانید:

یزدانی توانست از تهدیدها فرصت بسازد

وی در ادامه بیان داشت: حق کشتی است که پرافتخارترین ورزشکار ایران در ادوار المپیک از این رشته ورزشی باشد. امیدوارم حسن یزدانی بتواند به این افتخار برسد و از حق کشتی دفاع کند. بروکس بسیار قدرت بدنی بالایی دارد و کشتی‌گیری است که باید با برنامه، منسجم و با آنالیز دقیق مقابلش قرار گرفت. فکر می‌کنم در این صورت برای حسن سخت نیست.

درستکار درباره دلایل استعفایش از هدایت تیم ملی کشتی آزاد گفت: من هم به وقتش درباره استعفایم حرف می‌زنم، الان وقتش نیست. فقط بگویم بحث کدورت‌ها واقعیت ندارد و همه چیز در فضای آرام شکل گرفت.

منبع: دانا

انتهای پام/

کد خبر: 1234138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =