استقلال باید ملی‌پوش تراز اول جذب کند/ جذب مهدی قایدی سخت است

هادی شکوری می‌گوید امیدوار است استقلال پیش فصل بهتری را پشت سر بگذارد.

به گزارش "گروه ورزشی ایسکانیوز"، هادی شکوری، پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این روزهای تیم محبوبش گفت: ما همه انتظار داریم استقلال به شرایطی که باید برسد و همه این نگرانی را دارند که قرار است امسال چه اتفاقی بیفتد. متاسفانه چندین سال است که در پیش فصل استقلال اصلا شرایط خوبی ندارد، چه از نظر گرفتن مربی و بازیکن و چه مسائل مدیریتی. امسال با شرایطی که به وجود آمده و آمدن هلدینگ خلیج فارس شرایط بهتر شده. انشالله سریع‌تر شروع به یارگیری کنند و هواداران کمتر نگران باشند.

او در مورد شایعه جذب مهدی قایدی گفت: اگر استقلال بتواند مهدی قایدی را جذب کند قطعا اتفاق بزرگی است. استقلال باید گزینه‌های بعدی را هم داشته باشد و به یک مذاکره دلخوش نکنیم چون جذب مهدی قایدی سخت است. استقلال و پرسپولیس تیم‌هایی هستند که نباید بازیکنان بی کیفیت بگیرند. قطعا باید بازیکنان ملی‌پوش تراز اول بیایند.

شکوری در مورد وضعیت فرزندش، آرشا گفت: آرشا در این یکی، دو ساله پیشرفت خوبی به لطف اعتماد مربی‌های تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان داشته است. امیدوارم این مسیر را ادامه بدهد. امسال تحت قرارداد باشگاه هوادار است و امیدوارم برای پیشرفت او تصمیمات خوبی را بگیریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =