مشارکت ۴۲/۳ درصدی مردم مازندران در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری

رئیس ستاد انتخابات مازندران از مشارکت ۴۲/۳ درصدی مردم استان مازندران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری که در ۸ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، قاسم عزیززاده گرجی، رئیس ستاد انتخابات ریاست‌جمهوری استان مازندران، عصر روز شنبه ۹ تیرماه ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران با بیان این‌که حماسه حضور آگاهانه و به‌هنگام مردم ولایتمدار مازندران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری صفحه دیگری از افتخارات نظام اسلامی را رقم زد، اظهار کرد: ستاد انتخابات این استان از نقش‌آفرینی مردم فهیم و بصیر به جهت خلق حماسه و برگزارکنندگان ایجاد شور و انگیزه برای انتخابی پرشور جای قدردانی دارد.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به نتایج آرای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در کلیه شعب سطح استان مازندران افزود: از مجموع یک میلیون و ۴۳ هزار و ۵۷۰ رای مأخوذه، سعید جلیلی با آرای ۴۴۸ هزار و ۳۰۸ رای، معادل ۴۳ درصد آرا را به خود اختصاص داده است.

وی، تعداد رای مسعود پزشکیان در این استان را ۴۰۶ هزار و ۴۸۵ هزار رای عنوان و گفت: حدود ۳۹ درصد آرای مازندران به مسعود پزشکیان اختصاص یافت.

عزیززاده گرجی ادامه داد: تعدادی آرای محمدباقر قالیباف ۱۳۲ هزار و ۱۵۱ رای با معادل ۱۳ درصد آرا و تعداد رأی مصطفی پورمحمدی ۹ هزار و ۶۲۹ رای و با معادل یک درصد آرا بوده است.

رئیس ستاد انتخابات ریاست‌جمهوری مازندران، مشارکت مردم مازندران در این دوره از انتخابات را ۴۲/۳ درصد بیان و مطرح کرد: نقش‌آفرینی مردم در این انتخابات، حضور پرشور آنها در پای صندوق‌های رای بوده و علاوه بر این برای برگزاری این حماسه، ۵۰ هزار نفر در سطح استان و ستادها فعالیت داشتند که جای قدردانی دارد.

خبرنگار: غزاله شعبانی سرخنی

انتهای پیام/

کد خبر: 1235337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =