زمان پرداخت مطالبات گندمکاران اعلام شد

دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس از قول مسئولان مربوطه برای پرداخت بخش دیگری از مطالبات باقی مانده گندم‌کاران ظرف امروز و فردا خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سیدمحمد سادات ابراهیمی دبیر کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات باقیمانده گندم‌کاران، اظهار کرد: تاکنون ۵ میلیون و پانصد و بیست هزار تن گندم از سوی وزارت جهاد کشاورزی به عنوان دستگاه متولی از گندم‌کاران دریافت شده است که بخشی از مطالبه گندم‌کاران پرداخت و بخش دیگر باقی مانده است.

بیشتر بخوانید:

قیمت منطقی خرید تضمینی گندم برای سال زراعی آینده اعلام شد

وی افزود: تاکنون حدود ۴۷ همت از مطالبه گندم‌کاران بابت دریافت گندم از آنها پرداخت شده و حدود ۵۰ همت باقیمانده است که با پیگری‌های بنده از دستگاه‌های متولی قول پرداخت بخشی از مطالبات گندم‌کاران طی امروز و فردا داده شده است.

دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس بیان کرد: همچنین قرار است که بنده در روزهای آینده جلسه‌ای را با مسئولان دولتی برای آخرین وضعیت دریافت گندم و همچنین پرداخت مطالبات این قشر بررسی شود.

ابراهیمی اظهار کرد: امیدواریم که مسئولان مربوطه هرچه سریع‌تر مطالبات گندم‌کاران را پرداخت کنند تا در شرایط اقتصاد فعلی این قشر بیشتر از این تحت فشار نباشند.

انتهای‌ پیام/

کد خبر: 1235501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =