واکنش نکیسا به ماجرای مذاکره با مهدی رحمتی

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تاکید کرد که این باشگاه با مهدی رحمتی مذاکره‌ای نداشته و ربیعی فصل بعد هم سرمربی این تیم خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ نیما نکیسا، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره آخرین شرایط این باشگاه اظهار کرد: در لیگ فصل آینده همچنان با آقای ربیعی ادامه خواهیم داد و به شایعات هم توجهی نداریم. تلاش می کنیم تیمی مانند فصل قبل ببندیم که نه حاشیه‌ای داشته باشد و از لحاظ فنی هم بالا باشد.

بیشتر بخوانید:

پایان کار مهدی رحمتی در نساجی / مربی بعدی چه کسی خواهد بود؟

او ادامه داد: به لطف دوستان نتایجی به‌دست آمد که هم در فوتبال و هم در رشته‌های دیگر قابل قبول بود اما من آدم بلند پروازی هستم و همیشه سعی کردم بهترین را به‌دست بیاورم. کسب مقام پنجم در فوتبال و قهرمانی در رشته‌های دیگر ما را اقناع نخواهد کرد. تلاش ما این است که در این فصل سهمیه آسیا کسب کنیم البته هنوز بودجه ما مشخص نشده است و به محض مشخص شدن و تقسیم بودجه بهترین تیم‌ها را در رشته‌های مختلف خواهیم بست.

مدیرعامل ذوب آهن افزود: هفته گذشته یک تفاهم‌نامه با گیتی پسند و سپاهان اصفهان در کنار اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران داشتیم و یک وفاق استانی را به وجود آوردیم.

نکیسا درباره حواشی که برای ربیعی در زمان حضورش در مس رفسنجان به وجود آمده بود و احتمال حضور رحمتی به عنوان سرمربی ذوب آهن بیان کرد: من همیشه شفاف صحبت کرده‌ام. مهدی رحمتی دوست و عزیز من است. هم پستی سابق بنده است اما ما با ربیعی قرارداد دو ساله داریم. سال گذشته در روز آخر توانستیم یک مقامی را کسب کنیم که همه خوشحال شوند. با ربیعی ادامه خواهیم داد. هیچ صحبتی با رحمتی نداشتیم و نمی‌دانم این قضیه از کجا به وجود آمد.

او درباره حضور محمد اسلامی در استقلال گفت: از جایگاه مدیرعاملی ذوب آهن با ایشان یک صحبتی کردم. از جایگاه یک فوتبالیست سابق هم یک سری نکات را به ایشان گفتم. در نهایت خودشان و پدرشان تصمیم خواهند گرفت. اسلامی قطعا در آینده یک ستاره خواهد بود. به لحاظ اخلاقی بسیار بازیکن خوبی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =