هواشناسی ایران / رگبار و رعد و برق در تهران و ۹ استان دیگر

سازمان هواشناسی از رگبار، رعد و برق، وزش باد، خیزش گرد و خاک و در نتیجه کاهش کیفیت هوا و همچنین مواج بودن دریا در نقاط مختلف کشور خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (سه‌شنبه) در برخی نقاط آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، زنجان و ارتفاعات البرز مرکزی واقع در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

هواشناسی ایران / افزایش دمای هوای کشور در آخر هفته

چهارشنبه در برخی نقاط شمال غرب کشور، ارتفاعات البرز و سواحل دریای خزر بارش پراکنده با احتمال رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

پنجشنبه، جمعه و شنبه در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

همچنین، طی ۳ روز آینده در برخی نقاط جنوب استان سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان و کرمان در ساعات بعد از ظهر رشد ابر و احتمال رگبار پراکنده وجود دارد.

از امروز تا پایان هفته در برخی نقاط غرب، جنوب غرب، نوار شرقی کشور، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعات وزش باد شدید، پدیده گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

امروز و فردا دریای خزر و طی ۳ روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =