احداث آزاد راه حرم تا حرم از گرمسار تا لاسجرد نهایی شد

مدیرکل راه و شهرسازی سمنان گفت: مسیر احداث آزاد راه حرم تا حرم از گرمسار تا لاسجرد نهایی شد و تعریض بزرگراه از سمنان تا آهوان برای ادامه مسیر این آزاد راه پیشنهاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز استان سمنان؛ به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان سمنان، سیدمحمد حسینی طباطبایی بیان کرد: مسیر احداث آزاد راه حرم تا حرم از گرمسار تا لاسجرد نهایی شد و تعریض بزرگراه از سمنان تا آهوان برای ادامه مسیر این آزاد راه پیشنهاد شده است.

وی افزود: برای ساخت ادامه آزادراه حرم تا حرم از لاسجرد به سمت شرق اعتباراتی تخصیص نیافته و قرارداد بسته نشده و مطالعاتی نیز انجام نشده اما مبنا بر چهار بانده شدن بزرگراه فعلی برای ادامه مسیر آزادراه حرم تا حرم است.

مدیرکل راه و شهرسازی سمنان ادامه داد: آزادراه حرم تا حرم از طرف مشهد نیز تا نیشابور در حال ساخت است.

حسینی با اشاره به نامطلوب بودن خاک منطقه جنوب سمنان، ادامه داد: به همین دلیل، احداث جاده نظامی سمنان تا معلمان مجوز ندارد و باید برای اجرای طرح راهسازی در گام نخست مجوز ماده ۲۳ اخذ شود تا در ردیف بودجه قرار بگیرد.

وی افزود: تکمیل طرح راهسازی سمنان - فیروزکوه و دامغان - معلمان در اولویت اجرای طرح‌هاست و طبق گزارش‌ها ساخت راه اصلی در سمنان در دولت سیزدهم افزایش ۸۴۰ درصدی داشت.

خبرنگار: محمد عباسی نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1235799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =