خداحافظی میزبان از رقابت‌های یورو ۲۰۲۴

آلمان در خانه پیش از رسیدن به نیمه نهایی با تراژدی در ثانیه‌های پایانی از یورو۲۴ خداحافظی کرد.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، تقابل تیم‌های ملی آلمان و اسپانیا با توجه به نمایش‌های باکیفیت این دو تیم در چهار بازی قبلی خود طی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا یک فینال زودرس در مرحله یک چهارم نهایی یورو خواهد بود.

بیشتر بخوانید

سوآرس: می‌دانم شعله فوتبال در من در حال خاموش‌شدن است

یکی از این دو تیم هر کدام با سه قهرمانی پرافتخارترین تیم‌های جام ملت‌های اروپا به حساب می‌آیند باید در پایان امروز از این تورنمنت خداحافظی کنند.

مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴/ ورزشگاه اشتوتگارت آرنا/داور: آنتونی تیلور از انگلیس

ترکیب آلمان: نویر، رائوم (۵۷-میتلستات)، جاناتان تا(۸۰-توماس مولر)، رودیگر، کیمیش، کروس، جان(۴۶-آندریچ)، سانه(۴۶-ویرتز)، ‏گوندوغان(۵۷-فولکروگ)، موسیالا، هاورتز

ترکیب اسپانیا: سیمون، کارواخال، له نورماند(۴۶-فرناندز)، لاپورت، کوکوریا، روئیز، ‏رودری، پدری(۸-اولمو)، یامال(۶۳-فران تورس)، موراتا(۸۰-اویارزابال)، ویلیامز(۸۰- مایکل مرینو)

کارت زرد:
آلمان: رودیگر (۱۳) - رام(۲۸) - آندریچ (۵۶) - کروس(۶۷) - میتلستات(۷۳)

اسپانیا: له نورماند (۲۹) - فران تورس (۷۵) - اونای سیمون (۸۲)

شرح گل
اسپانیا یک-آلمان صفر(دقیقه ۵۱: دنی اولمو): اسپانیا که در نیمه دوم دست بالاتر را داشت با چند ضربه ساده دروازه میزبان را فرو ریخت. یامال در سمت راست توپگیری کرد و با چشمی باز یک پاس در عرض در زمان مناسب داد و دنی اولمو با شوتی تمام کننده، مانوئل نویر را مغلوب کرد.

آلمان یک- اسپانیا ۲(دقیقه ۱۱۹: مرینو): سانتر دنی اولمو از خارج از محوطه با پای چپ در میان غفلت مدافعان آلمان با ضربه سر مرینو، بازیکن تعویضی اسپانیا به گل تبدیل شد تا ورزشگاه اشتوتگارت آرنا غرق در سکوت شود.

دقایق حساس:
دقیقه ۱: اسپانیا بازی را هجومی آغاز کرد و روی یک حرکت عالی از نیکو ویلیامز از سمت چپ و پاس در عرض او، موراتا صاحب توپ شد و با یک پاس خوب، پدری را پشت محوطه جریمه آلمان صاحب موقعیت کرد ولی شوت او دقیقا به جایی رفت که نویر حضور داشت.

دقیقه ۸: آلمان بازی را خشن آغاز کرد و پدری در همان دقایق ابتدایی مصدوم شد و جای خود را به اولمو داد.

دقیقه ۲۱: کای هاورتز کلاس خود را در این صحنه با پرش و ضربه سر خود نشان داد. سانتر کیمیش فرصت خوبی برای آلمان به وجود آورو اما ضربه هاورتز در آغوش سیمون قرار گرفت.

دقیقه ۳۵: پاس بلند فرصت خوبی را برای آلمان به وجود آورد و هاورتز در محوطه با کنترل خوب و البته ضربه‌ای کم جان موقعیت را از دست داد.

دقیقه ۳۷: اسپانیا با حرکت خوب ویلیامز در محوطه ورزشگاه را نیم خیز کرد و ضربه او توسط نویر به کرنر فرستاده شد اما کمک داور آفساید گرفت.

دقیقه ۳۹: غفلت هاورتز باعث شد توپ به راحتی لو برود و اولمو با حرکتی پا به توپ موقعیت سازی کرد و با شوتی از پشت محوطه نویر را وادار به واکنش کرد.

دقیقه ۴۷: شانس گلزنی فوق العاده برای اسپانیا که پاس چیپ یامال با پاس در عرض اولمو به موراتا رسید و کاپیتان اسپانیا پس از چرخش توپ را به آسمان کوبید.

دقیقه ۷۰: فرصت خوب برای آلمان به دست آمد و ضربه خطرناک آندریچ توسط سیمون دور شد. در ادامه نیز داور آفساید مهاجم آلمان را گرفت.

دقیقه ۷۵: ضربه ایستگاهی فران تورس نفس‌ها را در سینه آلمانی‌ها حبس کرد و چیزی نمانده بود توپ در دهانه دروازه به گل تبدیل شود اما در نهایت موقعیت دفع شد و سپس در ضدحمله آلمان فران تورس با خطای خود کارت زرد گرفت.

دقیقه ۷۷: فرصت عالی برای آلمان با حرکت ویرتز از سمت راست و پاس او به محوطه که فولکروگ در شرایط نامتعادل ضربه‌اش را به تیرک زد و نقش بر زمین شد.

دقیقه ۸۳: شانس عالی برای آلمان روی شروع مجدد بد سیمون که توپگیری و ضربه چیپ هاورتز از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۴+۹۰: آخرین موقعیت وقتهای قانونی بازی روی حرکت مستقیم و ضربه مولر در شرایط مشکوک به آفساید بود که توپ از کنار دروازه بیرون رفت و داور سوت پایان ۹۰ دقیقه را زد.

دقیقه ۱۰۰: حرکت سریع جمال موسیالا، سیمون را وادار به واکنش کرد و در ریباند ضربه آندریچ با اختلاف بیرون رفت.

دقیقه ۱۰۵: حمله خطرناک آلمان‌ها با پاس در عرض مولر و شوت عالی فلورین ویرتز می‌توانست گل دوم را در پی داشته باشد اما توپ با اختلاف اندک بیرون رفت.

دقیقه ۱۰۶: برخورد شوت موسیالا به دست کوکوریا مشکوک به پنالتی بود اما داور و اتاق وی‌ای‌آر برای گرفتن پنالتی متقاعد نشدند.

دقیقه ۱۱۷: ارسال عالی کیمیش با ضربه سر فولکروگ همراه شد و سیمون با سیوی تک دست اجازه گلزنی به آلمان را نداد.

دقیقه ۲+۱۲۰: ضربه سر فولکروگ روی سانتر توماس مولر با اختلاف اندک به بیرون رفت تا آه از نهاد آلمانی‌ها بلند شود.

کد خبر: 1235877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =