پیشکسوت فوتبال: گل‌محمدی‌ با فولاد قید نتیجه را بزند

یک پیشکسوت فوتبال گفت: به این که فولاد با گل محمدی از سردرگمی خارج شود، خوشبین هستم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حسن سالمی درباره حضور یحیی گل محمدی در فولاد، اظهارکرد: گل محمدی گزینه بسیار خوب برای هدایت فولاد است. او مربی کارنامه دار و موفقی است و ضمن شناخت خوبی که از همه تیم ها دارد، با ساختار فولاد هم آشنایی دارد و از این جهت انتخاب خیلی خوبی و جالبی برای فولاد است.

بیشتر بخوانید:

گل محمدی بهترین انتخاب برای فولاد بود

او در واکنش به این سوال که باتوجه به محدودیت جذب بازیکن لیگ برتری، گل محمدی چطور می تواند کار را پیش ببرد؟ گفت: امیدوارم لیست مدنظر گل محمدی جذب شود اما با توجه به سوابق فولاد، بازیکنان خوزستانی نیاز این تیم هستند و بهتر است ابتدا با خوزستانی ها وارد مذاکره شوند.

این پیشکسوت فوتبال عنوان کرد: من با گل محمدی به این که فولاد از سردرگمی خارج شود، خوشبین هستم ولی نتیجه کار بعدا مشخص می شود، آن هم باتوجه به ابزار و بازیکنانی که در اختیار این سرمربی قرار می گیرد. متاسفانه آکادمی فولاد که باید تیم بزرگسالان را تغذیه کند، شرایط خوبی ندارد و امیدوارم بتوانیم از باشگاه های خارجی الگوبرداری کنیم.

او در واکنش به این سوال که هدف گذاری فولاد با گل محمدی باید چه باشد و می تواند به موضوعی چون کسب سهمیه فکر کند؟ افزود: من اگر جای گل محمدی بود در لیگ پیش رو قید نتیجه را می زدم. در کل باید سیاست و استراتژی باشگاه باید همین باشد که قید نتیجه را بزند و روی سرمایه های خود در آکادمی سرمایه گذاری کند.

سالمی بیان کرد: اگر سیاستی جز این مدنظر باشگاه باشد باید بگویم بعید می دانم این فصل بتوان توقع کسب سهمیه را داشت چون سایر تیم ها تا دندان مسلح هستند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1235922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =