مخبر: امیدوارم فصل جدیدی از تعامل برای ساختن ایران آغاز شود

سرپرست ریاست جمهوری در پیام تبریکی به رئیس جمهور منتخب نوشت: امیدوارم فصل جدیدی از تعامل و همدلی در کشور برای ساختن ایرانی قوی و آباد آغاز شود و شاهد پیشرفت و آبادانی کشور و عزت و اعتلای ایران اسلامی باشیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، در پیام تبریک محمد مخبر به رئیس جمهو منتخب مسعود پزشکیان آمده است: ملت بزرگ و فهیم ایران، حضور حماسی شما مردم آگاه و همیشه در صحنه کشورمان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بار دیگر صحنه‌های زیبایی از مردم‌سالاری دینی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت و موجب خشنودی همه مشتاقان و دوستداران این مرز و بوم و یأس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان نظام و کشور شد.

بیشتر بخوانید:

مخبر: امیدوارم این شور و شوق همچنان ادامه یابد

وی افزود: بی‌تردید این مشارکت پرشور، مهر تأیید دیگری بر دلبستگی و علاقه‌مندی مردم به نظام و انقلاب اسلامی و پیشرفت و تعالی کشور و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی بود؛ این رویداد غرورآفرین در حالی صورت گرفت که دشمنان نظام همه ابزارهای تبلیغی را برای ایجاد تردید در نقش‌آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود به کار گرفتند ولی ملت ایران با هوشیاری، زمان‌شناسی و مشارکت گسترده، یکبار دیگر مانع از تحقق خواست بیگانگان شد.

این پیام خاطرنشان کرد: قطعا پیروز اصلی این رویداد ملی، مردم عزیز ما هستند که برگ زرین دیگری بر افتخارات ملی خود افزودند و نشان دادند همچنان مصمم، استوار و امیدوار در صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور فعالانه دارند.

مخبر افزود: اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه رئیس جمهور شهید؛ حضرت آیت الله رئیسی و تجلیل از خدمات ماندگار ایشان، این حضور آگاهانه را محضر مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، ‌کاندیداهای محترم این دوره از انتخابات و به ‌ویژه خالق اصلی این حماسه؛ ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و ضمن تبریک صمیمانه به رئیس جمهور منتخب برای آقای پزشکیان، آرزوی توفیق در انجام این رسالت عظیم را دارم و امیدوارم به پشتوانه اعتماد مردمی بتوانند با خدمتگزاری شایسته، پاسخگوی خواسته‌ها و مطالبات بر حق ملت بزرگ ایران باشد.

وی تصریح کرد: لازم می‌دانم بار دیگر از تلاش‌های مستمر و شبانه ‌روزی دست اندرکاران برگزاری این انتخابات از جمله شورای نگهبان، وزارت کشور، هیات‌های اجرایی و نظارت، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، اصحاب رسانه، خبرنگاران، به ویژه رسانه ملی و تمامی فعالان عرصه اطلاع‌رسانی، گروه‌ها، احزاب و جریان‌های سیاسی که نقشی در افزایش مشارکت ملی داشتند، قدردانی نمایم.

سرپرست ریاست جمهوری بیان کرد: اکنون که رقابت‌های انتخاباتی پایان یافته، امیدوارم فصل جدیدی از تعامل و همدلی در کشور برای ساختن ایرانی قوی و آباد آغاز شود و بیش از پیش شاهد پیشرفت و آبادانی کشور و عزت و اعتلای ایران اسلامی باشیم.

کد خبر: 1235950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =