مشارکت ۵۲/۱۹ درصدی مردم مازندران در انتخابات ریاست جمهوری

رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه ۵۲/۱۹ درصد مردم مازندران در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری مشارکت کردند،گفت: مجموع آرای مأخوذه مازندران یک میلیون و ۲۹۷ هزار و ۶۳۴ رأی بوده است. ‎

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، قاسم عزیززاده گرجی، رئیس ستاد انتخابات استان مازندران صبح روز شنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: استان مازندران در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، همانند دور اول ۲ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۸۷۸ واجد شرایط برای رأی دادن داشت.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه مجموع آرای مأخوذه مازندران یک میلیون و ۲۹۷ هزار و ۶۳۴ رأی بوده است، افزود: مازندران در این دوره از انتخابات میزان مشارکت بالاتر از میانگین کشوری را از آن خود کرده و ۵۲/۱۹ درصد مردم این استان در مرحله دوم انتخابات شرکت کردند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران ضمن تبریک به منتخب مردم در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: از مجموع آرای مأخوذه، مسعود پزشکیان با ۶۶۷ هزار و ۳۲۴ رأی توانست با کسب ۵۱/۴۳ درصد آرا رتبه نخست را از آن خود کند و همچنین سعید جلیلی با ۶۰۱ هزار و ۱۸۵ رأی در مجموع ۴۶.۳۳ درصد آرا را از آن خود کرد.

عزیزاده بیان کرد: باید برای حضور آگاهانه، پرشور و غرورانگیز مردم ولایتمدار مازندران قدردانی و تشکر کرد که با احساس مسئولیت و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، گام بسیار مهم و مؤثری برای شکوه، عظمت و اقتدار ایران اسلامی برداشتند.

وی خاطرنشان کرد: از تلاش و کوشش همه عوامل اجرایی، نظارتی، نیروی انتظامی، نظامی، امنیتی، خبرنگاران و اصحاب رسانه، سازمان‌ها و ادارات و همه افرادی که در برگزاری باشکوه و پرشور انتخابات یاری‌رسان بودند، سپاسگزاری می‌شود.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1235983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =