همه معجزه ولایت را دیدند

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: وقتی بعد از شهادت شهدای خدمت به تبریز آمدیم، هرکسی ما را می‌دید می‌گفت کارتان برای انتخاب جایگزین برای شهید آل‌هاشم سخت است.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری، امروز در آیین تکریم و معارفه امام جمعه تبریز و نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: کشور بعد از آن حادثه جانکاه و ایام سختی که بر جامعه ما گذشت، به خوبی اداره شد و به عبارتی همه معجزه ولایت را دیدند.

وی گفت: هیچ اختلالی در کارها ایجاد نشد و دولت نیز به خوبی همه چیز را مدیریت کرد و به لطف خداوند، انتخابات در سلامت و امنیت برگزار شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور بیان داشت: در روزهای تشییع شهدای خدمت، عرض ارادت بزرگی به این شهدا نشان داده شد و حضور گسترده مردم در انتخابات نیز یک حماسه بزرگ بود.

حاج‌علی‌اکبری بیان داشت: مردم منتخب خود را در امنیت و سلامت انتخاب کردند و برای این منتخب آرزوی موفقیت داریم که البته این منتخب مردمی فرزند همین خطه است.

وی خاطرنشان کرد: در حادثه شهادت شهدای خدمت، وجود نازنین رئیس جمهور را از دست دادیم که ایشان یک تراز جدید از نظر تدبیر، خدمت، اخلاص، اخلاق و عشق به مردم ایجاد کرده بود و از نظر صیانت از عزت ملی نیز آبروی بزرگی برای مردم خریده بود.

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: تقدیر بر این بود که در آن پرواز یک امام جمعه متفاوت هم باشد؛ او یک ویژگی تازه به سمت خود داده بود.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب نیز بارها فرموده بودند که آیت‌الله آل‌هاشم یک ویژگی تازه به امام جمعه بودن داده بودند.

امام جمعه موقت تهران، گفت: حیف که در این مدت از حضور این عالم بزرگ بی‌بهره ماندیم و اصلا انتظار نداشتیم بعد از هشت سال قرار است برای او یک جایگزین پیدا کنیم.

وی به روحیه مردمی آیت‌الله آل‌هاشم اشاره کرد و گفت: او حسن تدبیر داشت و اهل فکر و برنامه بود.

حاج علی‌اکبری گفت: بعد از شهادت از یک ویژگی دیگر از آیت‌الله آل‌هاشم هم پرده‌‎برداری شد و آن شوق او برای شهادت بود.

وی،دامه داد: ما در مقابل تدبیر و تقدیر الهی تسلیم هستیم و هر چه پروردگار صلاح دانستند همان درست است.

حاج علی‌اکبری، اظهارکرد: وقتی بعد از شهادت آیت‌الله آل‌هاشم به تبریز می‌آمدیم مردم زیادی که شاید اصلا اهل نماز جمعه هم نبودند به ما گفتند که کار شما خیلی سخت است و جایگزینی برای این عزیز از دست رفته پیدا نخواهد شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه ادامه داد: طبق تدبیر رهبری، مقرر شد تا بلافاصله از یکی از ائمه موقت تبریز استفاده شود تا بعدا برای انتصاب نهایی نماینده ولی فقیه تصمیم‌گیری شود.

وی گفت: مسیر انتخاب نماینده ولی فقیه فرآیند طولانی دارد تا در نهایت به رهبر معظم انقلاب معرفی شود.

حاج علی اکبری یادآور شد: حضور ریاست عالی دفتر مقام معظم انقلاب مانند حضور عطر رهبری در آن جلسه است و باعث قوت قلب و دلگرمی همه می‌شود.

امام جمعه موقت تهران گفت: آقای مطهری اصل از نظر علمی و دینی و اینکه فرزند استان بوده و دوست صمیمی و قدیمی امام جمعه شهید هستند قطعا می‌تواند جایگزین خوبی باشند و بتوانند قدم‌های بلندتری بردارند.

خبرنگار: محمد لطفی

انتهای پیام/

کد خبر: 1236449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =