طوفان‌الاقصی| درگیری شدید بین رزمندگان مقاومت با نظامیان رژیم اسرائیل در شرق نابلس

درگیری شدید بین رزمندگان مقاومت با نظامیان رژیم اسرائیل در شرق نابلس واقع در کرانه باختری ؛ تظاهرات گسترده در واشنگتن در حمایت از ملت فلسطین؛ شهادت ۵ فلسطینی در بمباران دیر البلح از مهمترین تحولات روز ۲۸۱ طوفان الاقصی است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ منابع خبری امروز شنبه از درگیری شدید بین رزمندگان مقاومت با نظامیان رژیم اسرائیل در شرق نابلس واقع در کرانه باختری خبر دادند، همچنین گزارش‌ها حاکی است که بر اثر بمباران خانه‌ای در «دیر البلح» در مرکز نوار غزه، ۵ فلسطینی از جمله دو کودک به شهادت رسیده است.

بیشتربخوانید:

طوفان‌الاقصی/ حمله موشکی از جنوب لبنان به الجلیل

شهروندان آمریکایی با برگزاری تظاهرات در واشنگتن، حمایت آمریکا از نسل کشی رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و خواستار رفع محاصره و پایان دادن به جنگ در غزه شدند.

مهمترین تحولات روز ۲۸۱ عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

قایق‌های جنگی رژیم اسرائیل سواحل شهر غزه را گلوله باران کردند

خبرگزاری فلسطینی شهاب از گلوله باران سواحل منطقه تل الهوا در شهر غزه از سوی قایق های جنگی رژیم صهیونیستی خبر داد.

درگیری شدید بین رزمندگان مقاومت با نظامیان رژیم اسرائیل در شرق نابلس

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس یورش بردند. در پی یورش اشغالگران به این اردوگاه جوانان مقاومت فلسطین به مقابله با متجاوزان برخاستند و درگیری سختی بین آن‌ها به وقوع پیوست.

تظاهرات گسترده در واشنگتن در حمایت از ملت فلسطین

شهروندان آمریکایی با برگزاری تظاهرات در واشنگتن، حمایت آمریکا از نسل کشی رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و خواستار رفع محاصره و پایان دادن به جنگ در غزه شدند.

شهادت ۵ فلسطینی در بمباران دیر البلح

منابع خبری فلسطین گزارش دادند که بر اثر بمباران خانه‌ای در «دیر البلح» در مرکز نوار غزه، ۵ فلسطینی از جمله دو کودک به شهادت رسیده است. گزارش‌ها حاکی است که بر اثر بمباران خانه‌ای در خیابان «العشرین» در اردوگاه «النصیرات» واقع در مرکز نوار غزه دست کم ۱۰ فلسطینی زخمی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1236603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =