تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای تاسوعا و عاشورا

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ، تمهیدات ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ جهانشاه بهرام‌آبادی ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: پلیس راهور تهران بزرگ برای برگزاری هرچه ایمن‌تر مراسمات عزاداری تصمیماتی اتخاذ کرده است؛ در این راستا نیروهای پلیس در مقابل تمام مراکز مذهبی حضور دارند و از نزدیک ترافیک را کنترل خواهند کرد همچنین از رانندگان درخواست می‌کنیم در این روزها توجه بیشتری به جلو داشته باشند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

بیشتر بخوانید:

اقامه نماز ظهر تاسوعا و عاشورا در بقاع متبرکه انجام خواهد شد/ ۱۷۵۰۷ موقوفه درآمدزا در موضوع تعزیه‌داری فعالیت می‌کنند

وی با اشاره به محدودیت‌های ترددی ایجاد شده افزود: محدودیت تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در شهر تهران از امشب ۲۳ تیر ماه تا روز سه شنبه ۲۶ تیرماه یعنی عاشورای حسینی، تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و از این ساعت به بعد این وسایل نقلیه نباید در شهر تردد کنند.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: تا جایی که امکان داشته باشد همکاران من، دسته‌جات را به سمت راست هدایت می‌کنند تا خودروها بتوانند در سمت چپ مسیر حرکت کنند. از آنجایی که این روزها کودکان نیز بسیار در خیابان‌ها تردد دارند؛ از رانندگان درخواست می‌کنیم سرعت خود را کاهش داده و از هرگونه حواس‌پرتی خودداری کنند تا تصادفی صورت نگیرد.

بیشتر بخوانید

بهرام آبادی گفت: متولیان هیئت های مذهبی باید نکاتی که توسط پلیس به آنها تذکر داده شده است را رعایت کنند و از ایجاد گره ترافیکی، پوشاندن تابلوهای راهنمایی و رانندگی و سد معبر خودداری کنند. همچنین نور مناسب را برای محل های عزاداری، موکب ها و دسته ها تامین کنند که رانندگان دید کافی داشته باشند.

وی افزود: از موتورسواران درخواست می کنیم که این روزها اصلا در اطراف تکیه‌ها و هیئت ها و محل عبور عابرین پیاده، موتورسیکلت خود را پارک نکنند و حتما با چراغ روشن حرکت کنند که در تاریکی شب دیده شوند.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: امیدواریم با همکاری همه مردم علی‌الخصوص رانندگان وسایل نقلیه، متولیان هیئت ها و عزاداران حسینی این ایام را بدون حادثه تلخی سپری کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1236624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =