قتل برادرزن با چند ضربه چاقو توسط تازه داماد

جوان ۲۳ ساله‌ای که برادرزن ۲۲ ساله‌اش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، پس از یک ماه و نیم فرار خود را به پلیس تسلیم کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، یازدهم خرداد نزاعی وحشتناک در خیابان طبرسی شمالی ۳۸ در مشهد رخ داد و دقایقی بعد امدادگران اورژانس پیکر نیمه‌جان جوان۲۲ ساله‌ای به نام «مرتضی - ص» را به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد انتقال دادند که هدف چندین ضربه چاقو در پا و دست قرار گرفته بود. اما اقدامات درمانی برای نجات این جوان از مرگ نتیجه نداد و او روز بعد بر اثر عوارض ناشی از اصابت چاقو جان سپرد.

بیشتر بخوانید:

قتل دختر ۵ ساله با سلاح سرد در شیراز

با گزارش این ماجرای تکان‌دهنده به قاضی ویژه قتل عمد مشهد، بلافاصله دکتر صادق صفری به همراه گروهی از کارآگاهان اداره جنایی آگاهی عازم مرکز درمانی شد و به تحقیق در این باره پرداخت. بررسی‌های مقدماتی نشان داد جوان ۲۲ ساله با ضربه چاقوی شوهرخواهرش به قتل رسیده است.

بنابراین دامنه تحقیقات قضایی به منزل محل وقوع حادثه کشید و مشخص شد مرتضی به خاطر اختلافات خانوادگی بین خواهر و شوهرخواهرش دچار خشم آنی شده و در همان حال به سوی منزل دامادشان در خیابان طبرسی ۳۸ رفته اما در اثنای این درگیری «رضا - ک» (شوهرخواهر) او را با ضربات چاقو نقش بر زمین کرده است.

متهم به قتل ۲۳ ساله که به مواد مخدر نیز اعتیاد داشت، در حالی به مکان نامعلومی گریخته بود که همسر و نوزاد تازه به دنیا آمده‌اش را نیز رها کرده بود.

طولی نکشید که با دستورات ویژه قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی وانقلاب مشهد تحقیقات گسترده‌ای توسط کارآگاهان پلیس آگاهی برای دستگیری عامل این جنایت هولناک آغاز شد و بدین ترتیب گروه کارآزموده‌ای از کارآگاهان ردزنی‌های اطلاعاتی را برای شناسایی مخفیگاه متهم به قتل ۲۳ ساله ادامه دادند و دامنه تحقیقات را تا نیشابور محل تولد وی کشاندند.

این در حالی بود که قاتل فراری جا و مکانی برای پنهان شدن نداشت و حتی دوستان و نزدیکانش نیز او را به منزلشان راه نمی‌دادند چراکه از عواقب و مجازات پناه دادن به متهم به قتل فراری آگاه بودند.

در همین حال کارآگاهان سایه به سایه وی را در مناطق مختلف شهری ردیابی کردند تا اینکه با دستور قاضی صفری مقدمات عملیات دستگیری وی فراهم شد و کارآگاهان در حالی این متهم جوان را بازداشت کردند که او خود مسیر پلیس آگاهی را در پیش گرفته بود تا تسلیم قانون شود.

تحقیقات تخصصی کارآگاهان با نظارت مستقیم مقام قضایی برای ریشه‌یابی و انگیزه عامل این جنایت در حالی آغاز شده است که به گفته قاضی ویژه قتل عمد، درگیری و اختلافات خانوادگی و همچنین خشم آنی علت قتل برادرزن بوده است.

منبع: خراسان

انتهای پیام/

کد خبر: 1237189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =