خطیب:‌ ۲ نفر از رهبران گروه‌های داعشی و تکفیری دستگیر شدند

وزیر اطلاعات در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: در عملیاتی حدود ۲۰ نفر از افرادی که معمولا از افراد و اتباع غیر مجاز محسوب می‌شوند، شناسایی و دستگیر شدند که دو نفر از آنها از رهبران گروه‌های داعشی و تکفیری بودند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: باید از تلاش‌ها و همکاری‌های شما عزیزان که با مجموعه‌های امنیتی در دورانی پرفراز و نشیب و فعال داشتید تشکر و سپاسگزاری کنم.

بیشتر بخوانید:

خطیب: برخی افراد برای براندازی این نظام همت گماشته‌اند

وی افزود: بعد از بیانیه‌ای که اخیرا وزارت اطلاعات داد، با همکاری و همراهی که هیات ها و مجموعه‌های فرهنگی و نیز هوشیاری مردم داشتند، به لطف الهی در عملیاتی حدود ۲۰ نفر از افرادی که معمولا از افراد و اتباع غیر مجاز محسوب می‌شوند، شناسایی و دستگیر شدند که مدیون گزارشات مردمی است.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: حدود ۱۲ نفر از آنها، افراد عملیاتی بودند که برای عملیات به داخل کشور آمده بودند و دو نفر از آنها از رهبران گروه‌های داعشی و تکفیری و وابسته به کشورهایی بودند که با ما همسایه نیستند.

وی افزود: از مردم می‌خواهم در اجاره دادن ملک و به‌کارگیری اتباع غیرمجاز حساسیت بیشتری داشته باشند. کار جدیدی که تروریست‌ها شروع کردند، این است که برای عادی‌سازی به خانواده می‌آیند.

خطیب تاکید کرد: به‌دلیل اینکه کنترل‌های مرزی به کمک نیروهای مسلح افزایش پیدا کرده، اینها خریدهاس خود را در داخل انجام می‌دهند؛ در فروش لوازم دو یا چند منظوره دقت بیشتری لازم است.
وزیر اطلاعات ادامه داد: مسئولیت پیگیری حادثه شهادت رئیس جمهور و همراهان با ستاد کل است؛ توضیحات را از آنها دریافت کنید.

انتهای یپام/

کد خبر: 1237792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =