مشکلات مردم باید در نماز جمعه حل شود

امام جمعه اهواز گفت: نماز جمعه باید مشکلات عدیده مردم را حل کند. ایجاد نشاط، امید، آرامش و عزت ملی از آثار نماز جمعه است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از اهواز، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تاکید بر اینکه نماز جمعه باید مشکلات مردم را حل کند، اظهار کرد: نماز جمعه باید مشکلات عدیده مردم را حل کند نماز جمعه وقتی با اقتدار برگزار شود، دشمن را ناامید می‌کند چرا که یکی از مولفه‌های اقتدار در کشور نماز جمعه است‌.

وی همچنین با اشاره به سالروز برگزاری اولین نماز جمعه در کشور در ۵ مردادماه افزود: دشمن تلاش می‌کند با اجرای عملیات روانی، مومنان را ناامید کند، افسرده‌سازی مردم، ایجاد یاس و ناامیدی، ارعاب و وحشت‌انگیزی، تبدیل امید به آینده به یاس و ایجاد اضطراب در جامعه از عملیات روانی دشمنان است که رسالت نماز جمعه ایجاد نشاط، امید، آرامش، حماسه و عزت ملی است.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با بیان اینکه با تاکید بر لزوم افزایش جمعیت گفت: سبک زندگی تغییر یافته و پیش‌بینی می‌شود جمعیت در ۳۰ سال آینده کاهش یابد از این رو افزایش جمعیت باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی بیان کرد: رژیم صهیونیستی در ۷۶ سال گذشته ۱۳ جنگ را پشت سر گذاشته است.

امام جمعه اهواز یادآور شد: جنگ غزه تنها جنگی است که رژیم صهیونیستی بعد از ۹ ماه هنوز نتوانسته است در آن به اهداف خود برسد و این امر در سایه انقلاب اسلامی تحقق یافت. مردم غزه می‌گویند اگر غزه در جنگ موفق نشود، مانند حادثه کربلا است یعنی یک نفر از مردم غزه زنده نخواهند ماند و این گفته آن‌ها برگرفته از درس‌های عاشورا است.

وی یادآور شد: اگر جنگ کنونی با این وضعیت به پایان برسد، رژیم اسرائیل فردای آن روز سقوط می‌کند و در دوره طولانی فقدان دولت قرار می‌گیرد بنابراین رژیم صهیونیستی ادامه حیات خود را در ادامه جنگ می‌داند هر چند هزینه‌های سنگین را متحمل شود.

خبرنگار: مائده سعدی

انتهای خبر/

کد خبر: 1237932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =