کم‌کاری مدیران در خدمت‌رسانی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست

شهردار آبادان خطاب به سرپرستان مناطق و سازمان‌های شهرداری آبادان هشدار داد و گفت: کم‌کاری در زمینه خدمات‌رسانی به شهروندان به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان، جلسه خدمات شهری در راستای خدمات رسانی بهتر با حضور شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر آبادان، مدیران مناطق و معاونین خدمات شهری در محل ساختمان مرکزی شهرداری برگزار شد.

در این نشست یاسین کاوه پور، شهردار آبادان با بیان اینکه انتظار تلاش مضاعف از تک تک همکاران را داریم و در این زمینه بدون تعارف عمل خواهیم کرد، افزود: هیچ نوع کم‌ کاری در زمینه خدمت ‌رسانی به مردم را بر نمی‌تابیم و با کسانی که بخواهند توپ کم ‌کاری خود را در زمین دیگران بیاندازند برخورد خواهیم کرد.

شهردار آبادان گفت: بخش زیادی از مجموعه شهرداری در حال تلاش برای خدمات رسانی به شهروندان هستند ولی قصور عده‌ای قلیل نباید باعث ایجاد نارضایتی شهروندان شود.

کاوه پور اظهار کرد: شرح وظایف برای مناطق و مسئولان نواحی مشخص است و همه باید در این راستا گام بردارند.

وی افزود: وضعیت خدمات شهری در ۲ سال اخیر نسبت به سال‌های گذشته بسیار بهتر و با کیفیت‌تر شده و دیگر شاهد انباشت زباله در سطح همه محلات نیستیم و هدف داریم که به شرایط مناسب‌تر برسیم.

شهردار آبادان با اشاره به سرقت یا آتش زدن مخازن زباله گفت: متاسفانه برخی‌ها با اهداف مشخص اقدام به سرقت یا آتش زدن مخازن زباله می‌کنند که از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده موارد را اطلاع رسانی کنند، ضمن اینکه مدیران مناطق و مسئولان نواحی به کارگران گوشزد کنند که در تخلیه زباله دقت بیشتری کنند تا شاهد شکستگی مخازن نباشیم.

کاوه پور خواستار شناسایی و برخورد با کسانی که در سطح شهر نخاله ریزی می کنند شد و گفت: در یک سال گذشته سه بار در سطح شهر نخاله برداری شده ولی متاسفانه باز هم شاهد انباشت زباله در سطح شهر هستیم که مدیران مناطق برای مقابله با آن باید افراد خاطی را شناسایی و به مقامات قضائی معرفی کنند.

وی عنوان کرد: نقاط قوت و ضعف هر کدام از محلات باید از سوی شهرداری مناطق کاملا شناسایی و در زمینه رفع مشکلات و بهره‌گیری از نقاط قوت در راستای خدمات رسانی بیشتر بهره گرفته شود.

شهردار آبادان با اشاره به اینکه مدیران مناطق هر اقدامی که در راستای رفع مشکلات در راستای خدمات رسانی به شهروندان است را انجام دهند، گفت: مدیران باید نظارت دقیق و میدانی از مناطق داشته باشند تا نواقص را شناسایی و در رفع آن تلاش نمایند.

وی بیان کرد: با توجه به زیرساخت‌ها و امکاناتی که تدارک دیده شده انتظار خدمات رسانی بیشتر از مدیران داریم و امیدواریم این خدمات رسانی نسبت به گذشته با کیفیت بهتری ارائه شود تا شهروندان آن را لمس کنند.

شهردار آبادان با اشاره به اینکه روزانه ۱۲۰ تن پسماند در آبادان تولید می‌شود اظهار کرد: روزانه ۱۲۰ تن پسماند در شهر تولید می‌شود و گاهی این مقدار به ۱۷۰ تن می رسد.

خبرنگار: سیده صدیقه موسوی

انتهای خبر/

کد خبر: 1238315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =