ترور شهید اسماعیل هنیه بی‌جواب نخواهد ماند

نماینده ولی فقیه خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: نمی‌گذاریم خون مهمانی که در خانه ما ریخته شده است بی‌جواب بماند و قطعا جواب قاطعی خواهد داده شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در گفت‌وگو با ایسکانیوز درباره ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار کرد: تا مبارزه هست شهادت هست و ملت ما در برابر نظام زورگو و زیاده‌خواه و زیاده‌طلب مقاومت می‌کنند.

وی در ادامه افزود: مردم غزه و مردم فلسطین و جبهه مقاومت در حال مبارزه هستند و طبیعی است که در این راه شهید بدهند اما اینکه در خانه میزبان مهمان را به شهادت برسانند برای میزبان سخت و سنگین است و قطعاً نظام جمهوری اسلامی این حرکت رژیم صهیونیستی و هر مجموعه‌ای که در ترور شهید اسماعیل هنیه دخیل بودند را بی‌جواب نخواهد گذاشت.

نماینده ولی فقیه خراسان شمالی ادامه داد: نمی‌گذاریم خون مهمانی که در خانه ما ریخته شده است بی‌جواب بماند و قطعا جواب قاطعی خواهد داده شد.

نوری بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت از کشته شدن شهدای خودشان عقب‌نشینی نمی‌کنند، بلکه مقاوم‌تر و پایدارتر از قبل و باانگیزه بیشتر مسیر را ادامه خواهند داد.

وی افزود: خون هر کسی که بر زمین می‌ریزد، رگ غیرتی می‌شود در رگ‌های ملت جبهه مقاومت و ضربه‌های بعدی را شکننده‌تر و محکم‌تر بر پیکر رژیم صهیونیستی وارد خواهند کرد.

امام جمعه بجنورد در ادامه گفت: قطعاً روزهای آخر رژیم صهیونیستی است که دارد دست و پا می‌زند و هر کاری که می‌تواند، انجام می‌دهد تا پایدار بماند.

خبرنگار: نرگس حسین زاده

انتهای خبر/

کد خبر: 1238488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =