خون فرمانده بزرگ مقاومت فلسطین دامن رژیم صهیونیستی را خواهد گرفت

رئیس دانشگاه آزاد خوزستان گفت: این اقدام ناجوانمردانه علاوه بر رژیم صهیونیستی، دامن همه‌ حامیان جنایتکار و خون خوارش را خواهد گرفت.

علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از اهواز در رابطه با ترور ناجوانمردانه رهبر سیاسی دفتر حماس اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی با این حرکت خصمانه‌ و غیر قانونی، قطعا به پایان عمر خود نزدیک‌تر می‌شود و مطمئنا این نابودی همراه با ذلت است و ننگی تاریخی را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: قطعا این ننگ و رسوایی علاوه بر رژیم صهیونیستی، دامن همه‌ حامیان جنایتکار و خون خوارش را خواهد گرفت.

افروس با بیان اینکه بزرگ‌ترین آرمان محور مقاومت و مردم فلسطین شهادت در راه مبارزه با استکبار و رژیم جعلی صهیونیستی می‌باشد، عنوان کرد: این اقدام تروریستی علاوه بر اینکه یک حرکت رذلانه بود، از نظر مجامع بین‌المللی هم حرکتی بسیار غلط و غیرقابل دفاعی تلقی می‌شد که فقط از رژیم جنایتکاری همچون اسرائیل توقع می‌رفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان ادامه داد: ضمن اینکه توقع می‌رود که کلیه جریانات، موسسات و تشکل‌های مختلف بین المللی، این رژیم جنایتکار را به دلیل عبور از خط قرمزها و پروتکل‌های مرسوم، در مقابل این همه خراب کاری و جنایتی که در حق ملت‌های مظلوم، بخصوص فلسطین عزیز انجام داده است، بازخواست کنند.

وی افزود: با اشاره به این موضوع که این اقدام تروریستی در اولین روز کاری دولت چهاردهم انجام شد، عنوان کرد: رژیم جعلی اسرائیل اگر فکر می‌کند با این اقدام می‌تواند خللی در همدلی جریان انقلاب با دولت ایجاد کند، شدیدا اشتباه کرده است، چرا که تاریخ ثابت میکند که نظام اسلامی با این اتفاقات هیچگاه از ریل خودش خارج نشده بلکه مستحکم‌تر از گذشته به راه خودش ادامه داده است.

افروس در پایان عنوان کرد: پاسخ این هتاکی که رژیم صهیونیستی در خاک کشورمان به میهمانان عزیزمان کرد، برای ما محفوظ است و بدون شک جمهوری اسلامی ایران با بررسی همه جوانب، عبور از خطوط قرمز و جنایت بر رهبر بزرگ مقاومت فلسطین و مهمان ویژه مراسم تحلیف ریاست جمهوری را بدون پاسخ نمی‌گذارد و آمران صهیونیستی و مباشران این جنایت دردناک را مجازات خواهد کرد.

خبرنگار: محمدعلی بنی سعید

انتهای خبر/

کد خبر: 1238688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =