رژیم صهیونیستی باید منتظر انتقامی سخت باشد

امام جمعه خرمشهر: رژیم صهیونیستی باید این را بداند که به فرمان ولی امر مسلمین جهان قطعا باید منتظر انتقامی سخت و هماهنگ از سوی ایران و محور مقاومت باشد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خوزستان، امام جمعه شهرستان خرمشهر در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با محکوم کردن ترور ناجوانمردانه فرمانده بزرگ محور مقاومت فلسطین، شهید اسماعیل هنیه اظهار کرد: مجددا شاهد جنایتی دیگر از سوی رژیم منحوس صهیونیستی بودیم، جنایتی که صدای اعتراض میلیون‌ها انسان آزاده در سراسر جهان را در آورد.

عادل پور امام جمعه خرمشهر گفت: رژیم جنایتکار و غاصب صهیونیستی به ترور و آدم کشی بخصوص ترور زنان و کودکان بی‌گناه معروف است، لذا این رژیم جنایتکار به هیچ قانونی پایبند نیست و حیات خودش را در ترور و جنایت می‌بیند.

خطیب نماز جمعه خرمشهر اقدام اخیر این رژیم نامشروع را اقدامی دیوانه‌وار دانست و افزود: با شهید کردن یک فرد، یک تفکر از بین نمی‌رود و محکم‌تر و مستحکم‌تر از گذشته‌ رشد می‌کند و باعث ارتقا محور مقاومت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: قطعا از مهم‌ترین حامیان این جنایت‌ها آمریکای جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی هستند، لذا رژیم صهیونیستی و اربابانش باید بدانند که ملت ایران تعرض این رژیم را تحمل نخواهد کرد و مطمئنا پاسخی دندان شکن خواهد داد.

عادل پور در رابطه با اقدام انتقام جویانه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: رژیم صهیونیستی باید این را بداند که به فرمان ولی امر مسلمین جهان باید منتظر انتقامی سخت و هماهنگ از سوی ایران و محور مقاومت باشد.

امام جمعه شهرستان خرمشهر در پایان با توجه به نزدیکی روز خبرنگار عنوان کرد: خبرنگاران دارای قلم‌های پاکی هستند که می‌توانند مسیر درست را به جامعه مخابره کنند و باعث رشد و تعالی یک امت در جامعه شوند، لذا شأن و منزلت خبرنگار جایگاه ویژه‌ای در نزد ملت دارد.

خبرنگار: آیدا فرحانی
انتهای خبر/

کد خبر: 1238691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =