انتخابات هیئت رئیسه سال چهارم شورای اسلامی آمل برگزار شد

انتخابات هیئت رئیسه سال چهارم فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر آمل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، انتخابات هیئت رئیسه سال چهارم ششمین دوره شورای اسلامی شهر آمل، پنج‌شنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۳ با ۸ عضو حاضر از ۹ عضو این شورا برگزار شد.

این دوره از انتخابات هیئت رئیسه با حضور رجبعلی فضل‌الله‌نیا، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان آمل و خبرنگاران در محل سالن اجتماعات شورا برگزار شد و مسلم مکاری با حداکثر آرا به عنوان رییس جدید شورای اسلامی شهر آمل، انتخاب شد.

در ادامه با رأی حاضرین، حسن مجیدی کیا به عنوان نائب رئیس، احمد محمدی به عنوان منشی اول و محسن صلواتی به عنوان خزانه‌دار شورای اسلامی شهر آمل انتخاب شدند.

همچنین در انتخابات مربوطه، ابراهیم محمدپور، مسلم مکاری، علیرضا ایراندوست و محمد توکلی به عنوان نمایندگان شورا در کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری انتخاب شدند.

گفتنی است که شهر آمل دارای بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت می‌باشد.

باز شدن زخم‌ دیرین انتصاب کمیسیون‌های شهری دوره ششم شورا

در سال‌های فعالیت دوره ششم شورای اسلامی شهر آمل، همیشه کشمکش‌های انتصاب کمیسیون‌های شهرداری، حاشیه‌های مختلفی را همراه داشته است اما در سال آخر، این حاشیه‌ها رنگ و بوی علنی‌تری را به خود گرفت، به طوری که جدال و اعتراضات‌ در انتخاب کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ و ماده ۷۷ به اوج خود رسید تا به آنجایی که محمد توکلی عضو شورای ششم به نشانه اعتراض، محل جلسه علنی را ترک کرد و ثریا کمالی عضو دیگر شورا نیز در نطق اعتراضی خود بیان کرد که چرا انتخابات کمیسیون بانوان شهرداری با توجه به جمعیت قابل توجه بانوان در شهر برگزار نمی‌شود؟

در ادامه، ابراهیم محمدپور عضو دیگر شورا در جواب ثریا کمالی درباره کمیسیون بانوان مطرح کرد: کمیسیون بانوان با کمیسیون اجتماعی ادغام شده و کمیسیون ورزشی و فرهنگی نیز در جایگاه دیگری از شورای شهر قرار گرفته است.

در ادامه این جدال و درگیری‌ها، حسن مجیدی‌کیا عضو دیگر این شورا به دفاع از سخنان ثریا کمالی، درخواست ادامه برگزاری انتخابات کمیسیون‌های شهرداری و نمایندگان این شورا در سازمان‌های تابعه شهرداری در شنبه آینده (۱۳ مردادماه)، طی جلسه داخلی را کرد، که مورد موافقت معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان آمل قرار گرفت.

خبرنگار: غزاله شعبانی سرخنی

انتهای پیام/

کد خبر: 1238731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =