دانشگاه آزاد اسلامی اهواز موفق به دریافت سهمیه رشته پزشکی عمومی شد

با تصویب شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، با پذیرش دانشجو در رشته دکتری پزشکی عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی اهواز موافقت گردید.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از اهواز، با استناد به رأی صادره در جلسه‌ی شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی در تاریخ سیزدهم تیرماه سال جاری، پذیرش دانشجو در رشته‌ی دکتری پزشکی عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با ظرفیت ۳۰ دانشجو برای یک دوره مورد موافقت قرار گرفت.

این مصوبه در تاریخ 1403/05/02 به دکتر طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده است و بدین ترتیب دانشگاه آزاد اسلامی اهواز برای اولین بار از نیم‌سال اول سال تحصیلی 1404-1403 در رشته پزشکی عمومی پذیرش دانشجو خواهد داشت.

علی افروس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، این موفقیت را نتیجه‌ی تلاش‌های بی وقفه‌ی دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد اهواز، تیم پزشکی متشکل از رئیس دانشگاه جندی شاپور اهواز و حمایت‌های نماینده‌ی ولی فقیه در استان خوزستان و همچنین نمایندگان مجلس دانست.

افروس همچنین عنوان کرد: در مرحله بعد، رشته‌های داروسازی و دندانپزشکی نیز وارد فرآیند صدور مجوز برای پذیرش دانشجو در این واحد دانشگاهی خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1238786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =