تغییر احتمالی هیات رییسه شورای تهران

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری انتخابات هیات رییسه شورا در سال آخر دوره ششم گفت: گفته بودم ترکیب تغییر نکند اما احتمال تغییر وجود دارد و تا ساعتی دیگر این موضوع مشخص می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مهدی چمران روز یکشنبه در حاشیه برگزاری دویست و پنجاه و سومین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در خصوص احتمال سه ساله شدن دوره هفتم شوراها، افزود: نظر مجلس فعلا بر این است ولی قرار شده شورای عالی استان‌ها این موضوع را بررسی کند اما قاعدتا باید در مجلس تصویب شود.

بیشتر بخوانید:

چمران: درباره برکناری زاکانی از شهرداری تهران تابع قانون هستیم

وی در خصوص آخرین وضعیت ورود وسایل حمل و نقل عمومی (واگن و اتوبوس از چین) اظهار کرد: هنوز صحبتی در این خصوص (پرداخت ۱۵ درصد سهم دولت برای هزینه ساخت) با دولت جدید نکرده‌ام اما مسیرها (ساخت واگن‌ها) در حال طی شدن است.

چمران با بیان اینکه هنوز اتفاق جدیدی در پرداخت‌ها انجام نشده است ولی واگن‌ها در حال آماده‌سازی است و به موقع تحویل می‌دهند و در کشور نیز باید پرداخت‌ها به موقع باشد. ادامه داد: باید ببینم آیا شهرداری تهران با دولت در این ارتباط مذاکره‌ای کرده یا خیر.

وی با بیان اینکه امروز طرح تشکیل شورای راهبردی سلامت شهر تهران که در گذشته یک فوریت آن تصویب شده بود بررسی می‌شود، گفت: بررسی لایحه تکریم مقام زن، انتخابات هیات رییسه شورا، بررسی اساسنامه شرکت مترو، یک فوریت طرح انتخاب یک خیابان به نام شهید اسماعیل هنیه و بررسی لایحه تشکیل مرکز زنان و خانواده شهرداری تهران در جلسه امروز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1238899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =