نساجی در آخرین بازی دوستانه خود به پیروزی رسید

تیم نساجی در آستانه آغاز لیگ بیست و چهارم فوتبال کشور در آخرین دیدار تدارکاتی خود در مصاف با پیکان تهران به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، جمعه ۱۹ مردادماه ۱۴۰۳، تیم فوتبال نساجی قائمشهر در پایان جریان بازی‌های دوستانه و تدارکاتی خود، مقابل پیکان تهران بازی کرد.

در این دیدار، شاگردان ساکت الهامی با تک گل‌ علی مصطفی خانزادی، بازیکن رده امیدهای نساجی در تقابل با شاگردان امید روانخواه، به برتری ۱-۰ در ورزشگاه پیکانشهر تهران رسیدند.

سرمربی تیم نساجی جهت کسب تجارب بیشتر بازیکنان جوان و آینده‌دار تیم خود، دست به تغییرات اساسی در چیدمان تیم زد و به جوانانی که تاکنون در بازی‌های تدارکاتی به خصوص رقابت‌های اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل خارج از کشور در ترکیه کمتر به میدان رفته بودند، بازی داد.

گفتی است پیکان تهران، یکی از دو تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول در فصل گذشته بود که در جایگاه پانزدهم جدول لیگ بیست و سوم قرار گرفت.

نساجی نیز در لیگ برتر فصل گذشته، وضعیت بحرانی را پشت سر گذاشت و حتی یکی از کاندیدای سقوط به لیگ آزادگان بود که با تلاش کادر مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان توانست در سطح اول فوتبال کشور باقی بماند.

خبرنگار: محمدرضا کوچکسرائی

انتهای پیام/

کد خبر: 1239478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =