خبرگزاری ایسکانیوز در سرعت، دقت و صحت اخبار پیشتاز است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد: باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران بستری برای رشد و پرورش خبرنگار نخبه و دانشگاهی است.

محمدرضا دهقانی اشکذری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد همزمان با روز خبرنگار در نشستی با حضور اعضاء دفتر استانی ایسکانیوز با استاندار بیان کرد: در استان یزد مجموعه ایسکانیوز الگویی برای پرورش خبرنگاران نخبه و دانشجویی است و برکات این عمل در صحت، دقت و سرعت مخابره اخبار مفید و موثر در جامعه نمایان شده است.

وی در ادامه گفت: این مجموعه دانشجویی بدون حداقل امکانات حوزه رسانه فعالیت بسیار موثر و مفیدی دارد، انصافاً جمع این دانشجویان فعال و نخبه نشان داد که سپردن کار به جوانان خصوصاً در حوزه رسانه بسیار مثمر ثمر است.
خبرگزاری ایسکانیوز در سرعت، دقت و صحت اخبار پیشتاز است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد اظهار کرد: اعضاء حاضر در باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران همگی دانشجویان دانشگاه هستند و محتواهایی که تولید میکنند تماماً حول محور مسائل روز جامعه و دانشگاه است، الحمدالله این حرکت و جریان آغاز شده و رهبری مدیر مسئول استانی این باشگاه در اصل و اساس ایجاد این حرکت نقش خیلی موثر داشته است و این دوستان از هر جهت ارزشمند و الگو هستند.

دهقانی اشکذری ادامه داد: هنری که این عزیزان در خبرگزاری ایسکانیوز یزد داشته‌اند این بوده که علاوه بر دانشگاه آزاد اسلامی، ارتباط بسیار خوبی با سایر دانشگاه‌های استان نیز برقرار کرده‌اند، بنده به نوبه خودم روز خبرنگار را به تک تک این عزیزان تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق هر چه بیشتر را برای شما دارم.

وی در پایان افزود: ان‌شاءالله بتوانیم دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را چه در دانشگاه و چه در استان با کمک حوزه رسانه تبیین کنیم، باید بدانیم که تبیین این دستاوردهای عظیم باعث افزایش امید در مردم شریف استان و کشور خواهد شد.

در پایان جلسه از اعضاء فعال دفتر استانی ایسکانیوز یزد تقدیر به عمل آمد.

خبرگزاری ایسکانیوز در سرعت، دقت و صحت اخبار پیشتاز است

خبرنگار: محمد مهدی داوری

انتهای خبر/

کد خبر: 1239563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =