حسن یزدانی: خداحافظی نمی‌کنم

پس از باخت حسن یزدانی در فینال المپیک ۲۰۲۴ شایعاتی در مورد خداحافظی او از کشتی مطرح شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ حسن یزدانی پس از نایب قهرمانی در المپیک ۲۰۲۴ در پیامی نوشت:

«سلام مردم شریف و ملت بزرگ ایران؛
اول از همه تشکر میکنم از لطف بیکران و همیشگی شما مردم عزیز، که به هر طریقی حمایت و محبت خود را از من دریغ نکردید ، شما لایق بهترین ها هستید.
از صمیم قلب آرزو داشتم امروز به شما تبریک کسب مدال طلا را به اشتراک بگذارم و خدای خود را شاهد میگیرم در این راستا از کوچکترین تلاشی دریغ نکرده ام. از روزاهای اول جراحی تا ثانیه های اخر فینال، با جان و دل جنگیدم تا در شرایطی که شادی در دل مردم عزیزم کمرنگ شده، امیدی در دلشان زنده کنم و حتی برای چند ثانیه مسبب افتخار و شادی شما باشم. نامش را حکمت، قسمت، تقدیر ، نمیدانم چه بگذارم ولی میدانم که حتما خدا بهتر از همه ی ما میداند و راضی به رضایش هستم.

اگر از توانایی و میزان آمادگی خودم اطمینان نداشتم هرگز پای در این میدان بزرگ نمیگذاشتم. در بالاترین میزان امادگی چه به لحاظ جسمی وچه روحی به پاریس رفتم، اتفاقی که دست مرا از مدال طلا دور کرد، تقریبا غیرقابل پیش بینی بود چه برای من و چه برای کادر درمان، احتمال این اتفاق در مجارستان بسیار بالا تر بود و با این که دوره ی درمان تکمیل نشده بود رفتم تا همین اتفاق را محک بزنیم و بعد از اطمینان ، برای المپیک اماده شدیم و به گواه دکتر سهراب کیهانی تا ثانیه های اول فینال هیچ مشکلی نداشتم ولی اتفاق است و هیچ یک از ما از یک ثانیه بعد خود خبر نداریم. ولی من از تلاش و امید ، دست نمیکشم.

هیچگاه کم فروشی نکرده ام و نخواهم کرد، پس از درمان مجدد و در صورت نیاز عمل مجدد، باز هم تلاش خواهم کرد تا این اتفاق شیرین را برای شما به ارمغان بیاورم، اما باز هم میگویم.. تسلیمم به رضای خدا ، من سپردم به خدا، هر چه خدا میخواهد.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1239573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =