استقلالی‌ام اما پرسپولیس لطف کرد که گذاشت به این تیم بروم

مجید نامجومطلق مربی و بازیکن اسبق تیم استقلال اعتقاد عملکرد مدیریت و کادرفنی استقلال در فصل نقل و انتقالات خوب بوده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ نامجو مطلق با اشاره به شرایط استقلال در فصل نقل و انتقلات تاکید کرد: من فکر می کنم استقلال فصل نقل و انتقلات خوبی داشته است. توانسته نقاط ضعفش را پوشش بدهد. مهم این است تا اینجای کار هم مدیریت هم کادرفنی خوب عمل کرده اند. امیدوارم فصل پیش رو از همان شروع اتفاق های خوبی برای تیم استقلال بیفتد.

بیشتر بخوانید:

اگر بدون تیم هم می‌ماندم پرسپولیسی نمی‌شدم

او در خصوص جذب بازیکنان خارجی جدید ادونگ و کاتوک گفت: من شناختی از بازیکنان که جذب شدند ندارم و نمی‌توانم از الان قضاوتی در مورد آنها داشته باشم. باید لیگ شروع شود عملکردشان ر ا ببینم بعد نظر دهیم. اما قطعا کادرفنی روی آنها نظر داشته که جذب شدند. انصافا باشگاه هم عملکرد خوبی داشته است. همه خواسته‌های جواد نکونام را برآورده کردند.

این بازیکن اسبق تیم ملی درخصوص افزایش هنگفت قرارداد بازیکنان فوتبال تاکید کرد: والا ما هر چه بگویم به یک گروهی بر می خورد. من نه امسال بلکه سال های قبل هم گفتم اعتقادم بر این است که فوتبال ما حرفه ای نیست. فقط روی کاغذ حرفه ای است هیچ چیز آن حرفه ای نیست جز مبلغ قراردادها. شما می‌بینید تیم‌های خارجی با برنامه بازیکن خارجی جذب می‌کنند به نوعی بازیکنانی که می‌گیرند روی آنها سرمایه گذاری می‌کنند تا بعدها با مبالغ بالاتر آنها را به سایر تیم‌ها بفروشند. ولی در فوتبال ما اینطور نیست. امیدوارم حداقل این اتفاق بیفتد.

وی افزود: سال‌های قبل بازیکن خارجی می‌گرفتیم ۴ تا بازی هم برای تیم انجام نمی‌داد این نشان می‌دهد کارشناسی نشده است. اما اینکه حالا مبالغ قراردادها زیاد شده شرایط فوتبال است و خوشحالم به کام بازیکنان شده است. البته امیدوارم این مبالغ با شرایط فنی که ارائه می‌دهند همخوانی داشته باشد. نه اینکه ۱۰۰ میلیارد هم پول بازیکن بدهید ولی فوتبالمان در سطح حرفه‌ای نباشد. امیدوارم امسال در این زمینه هم اتفاقات خوبی بیفتد.

بازیکن اسبق تیم استقلال با اشاره به شرایط بازیکنانی که جذب استقلال شدند تصریح کرد: من یک مقدار به خاطر مشکلات شخصی که داشتم خیلی پیگیری نکردم اما اتفاقات خوبی افتاده است که با شروع لیگ مشخص می شود. آن موقع است که می‌توانیم ببینم چه بازیکنانی می‌توانند مفید باشند. روی کاغذ بازیکنانی که گرفتند خوب بودند.

نامجو مطلق که خود سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس را دارد درباره حضور رامین رضاییان تیم استقلال گفت: من خودم مستقیم از تیم استقلال به پرسپولیس نرفتم یکی - دو تیم دیگر بازی کردم و بعد به خاطر مصدومیت به پرسپولیس رفتم. خیلی هم از باشگاه پرسپولیس تشکر می‌کنم نیاز داشتم برای این انتقال تا فوتبالم مجدد اوج بگیرد. فقط برای من هم نبود این اتفاق برای احمدرضا عابدزاده هم که مصدوم شده بود از سوی باشگاه پرسپولیس اتفاق افتاد. لطف کردند وگرنه نمی‌توانستیم بازی کنیم. الان رامین هم اینطور است مستقیم از پرسپولیس به استقلال نیامده حالا ممکن است حاشیه درست کنند اما رامین بعد از پرسپولیس دو سال در سپاهان بازی کرد. بعید می‌دانم حاشیه برایش درست کنند.

او افزود: فوتبال هم حرفه ای شده است. اگر حرفه ای نبود حاشیه درست می شد. مطمئنا خود رامین هم بازیکن ملی پوش و با تجربه ای است و شرایط را مدیریت می‌کند. شاید در شروع حاشیه درست شود. اما با تجربه‌ای که دارد از آن عبور می کند.

نامجومطلق در پایان تاکید کرد: من در کل اعتقاد دارم استقلال نقل و انتقلات خوبی داشت همین رامین رضاییان فصل قبل یکی از بهترین ها لیگ ما بود.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1239663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =