شرط سرخیو راموس برای حضور در لیگ عربستان

سرخیو راموس برای حضور در لیگ عربستان پیشنهاد دستمزد ۱۵ میلیون یورو در سال را داده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ سرخیو راموس یکی از گزینه‌های اصلی حضور در لیگ عربستان در تابستان سال جاری است. او پس از جدایی از پاری‌سن‌ژرمن تصمیم گرفت به رقابت‌های لالیگا برگردد و پیراهن سویا را بر تن کند. راموس فصل خوبی را با سویا پشت سر گذاشت ولی با باشگاه برای تمدید قرارداد به توافق نرسید. به این تریب این مدافع ۳۸ساله در شرایط کنونی بدون تیم و به اصطلاح بازیکن آزاد است.

بیشتر بخوانید:

الاتحاد رسما خواستار جذب سرخیو راموس شد

عربستانی‌ها بسیار امیدوارند یکی دیگر از کاپیتان‌های بزرگ رئال را جذب کنند. الاتحاد مشتری جدی راموس است و تلاش دارد این بازیکن را جذب کند. روزنامه سعودی‌اسپورت عربستان اعلام کرد که راموس مشکلی برای حضور در لیگ عربستان ندارد اما یک شرط برای قبول پیشنهاد الاتحاد یا هر تیم دیگری که خواستارش است دارد و آن هم دستمزد ۱۵ میلیون یورویی سالانه است.

الاتحاد با هدایت لوران بلان در تابستان فعالیت خوبی در نقل و انتقالات تابستانی داشته و با موسی دیابی، حسام العوار و صالح الشهری قرارداد امضا کرده اما همچنان به دنبال جذب ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان است. سرخیو راموس و سفیان رحیمی دو بازیکن بزرگ دیگرند که الاتحاد سخت در تلاش است آنها را جذب کند.

انتهای پیام

کد خبر: 1239698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =