سیدروح‌اله جوادیان به سمت مدیرعامل سرای نوآوری دانشگاه آزاد قائمشهر منصوب شد

طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر، سیدروح‌اله جوادیان به سمت مدیرعامل سرای نوآوری دانشگاه آزاد واحد قائمشهر، منصوب شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز دوشنبه ۲۲ مردادماه ۱۴۰۳ با حضور میرامید هادیانی، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر و برخی معاونان طی حکمی سیدروح‌اله جوادیان به سمت مدیرعامل سرای نوآوری واحد قائمشهر و همزمان، حمید ساکنین و کیوان حضایی طی احکام جداگانه‌ای به عنوان اعضای هیئت عامل این سرا، معارفه شدند.

جوادیان، عضو هئیت علمی گروه آموزشی مهندسی منابع طبیعی و شیلات در دانشکده علوم کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر بوده و از دهه هشتاد به فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی در این دانشگاه مشغول است که دارای مقالاتی در حوزه ضدباکتریایی است.

همچنین در این مراسم حمید ساکنین، عضو هئیت علمی گروه آموزشی علوم زراعی و کیوان حضایی، عضو هیئت علمی گروه آموزشی مهندسی منابع طبیعی و شیلات نیز طی احکام جداگانه‌ای از سوی ریاست دانشگاه آزاد واحد قائمشهر به عنوان اعضای هیئت عامل سرای نوآوری دانشگاه معرفی شدند.

گفتنی است ساکنین تاکنون به عنوان استاد همکار مرکز تحقیقات بسیج دانشجویی دانشگاه فعالیت می‌کرد و استاد حضایی نیز مدیر مسئول مجله علمی ریاضی واحد قائمشهر بود.

در این جلسه، میرامید هادیانی، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر طی سخنانی با اشاره به رسالت مهم پژوهشی دانشگاه آزاد، بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی برای تولید ثروت مالی و علمی، نیازمند پژوهش و پرورش افراد متخصص از مسیر آموزش پژوهش‌محور است.

وی در ادامه افزود: امروزه واحد قائمشهر با وجود مجموعه‌های علمی متعدد از قبیل انجمن‌های علمی دانشجویی، کارگروه‌های علمی استادی حل مشکلات، مرکز تحقیقات بسیج دانشجویی، باشگاه پژوهشگران جوان، نخبگان، دفتر مجلات علمی، دفتر دبیرخانه علمی و فرهنگی مهدویت و از این‌ پس سرای نوآوری در میان واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از حیث تشکیلات‌سازی پژوهشی پیشتاز است.

قاسم نوروزی، معاون توسعه مدیریت منابع دانشگاه آزاد واحد قائمشهر نیز در حاشیه این جلسه گفت: واحد قائمشهر با ایجاد مجتمع کشت و صنعت شهید بلباسی و سرمایه‌گذاری در آن، زمینه کسب درآمد غیر شهریه‌ای را فراهم کرده و اینک این مجتمع بستر مناسبی برای انجام فعالیت‌ تحقیقاتی در جهت ارائه طرح‌ها و ایده‌هایی با بازدهی بالا در بخش تولید را فراهم کرده و فضایی مناسب برای درآمد دانشجویان پژوهشگر در کنار تحصیل و استاد محقق در کنار تدریس می‌باشد.

وی در ادامه یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر مهیای میزبانی از شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه‌های مختلف در مرکز رشد واحدهای فناور، جنب امامزاده سید ملال قائمشهر شده و هم‌اکنون برخی از دانش‌بنیان‌ها با مشارکت اقتصادی و علمی دانشگاه، در آن مشغول به فعالیت هستند.

گفتنی است که این شهرستان دارای دو دانشگاه پیام نور و آزاد و چندین مؤسسه آموزش عالی می‌باشد که دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر از حیث تولید علم و فناوری، رتبه قابل توجه و نقش بسزایی در سطح استان و کشور دارد.

خبرنگار: محمدرضا کوچکسرائی

انتهای پیام/

کد خبر: 1239772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =