برگزاری جلسه شورای حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اشاره به رسالت خطیر دانشگاه در اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری گفت: تحقق فریضه‌ی جهاد تبیین در دانشگاه یک امر ضروری و واجب برای روشنگری و اقناع افکار عمومی است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، محمد حسین رنجبر در جلسه شورای حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان که با حضور اعضای این شورا در واحد بندرعباس برگزار شد با تسلیت فرا رسیدن ماه صفر و اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) افزود: مکتب عاشورا کشتی نجات و چراغ هدایتی برای همه ما مسلمانان است و باید مکتب عاشورا را خوب بشناسیم و در ترویج و اشاعه این فرهنگ غنی تلاش نماییم.

وی با اشاره به شیطنت های اخیر دشمنان در ناامید سازی جامعه جوان کشور اظهار کرد: امروزه دشمنان با تمام توان در راستای ترویج ناامیدی، یاس و بی‌اعتمادی و ناکارآمدی در میان مردم ایران تلاش می‌کند، که جهاد تبیین بهترین ابزار برای خنثی کردن این تلاش‌ها و توطئه‌های دشمن است.

رئیس واحد بندرعباس گفتمان سازی در دانشگاه با محوریت مسائل روز دنیای اسلام را خواستار شد و گفت: باید تلاش شود تا با گفتمان سازی اتفاقات اخیر منطقه و تحرکات دشمن به‌ویژه رژیم صهیونیستی را دنبال کنیم و دیگران را از جنایات جنگی علیه مردم مظلوم غزه مطلع سازیم و اجازه ندهیم تا استکبار با سوار شدن بر رسانه های قدرتمند جهان به دنبال تخریب اسلام و مسلمانان باشد.

رنجبر مشارکت دانشجویان در اجرای برنامه های مختلف به‌ویژه فرهنگی را از اولویت این دانشگاه یاد کرد و افزود: بالا بردن میزان اعتماد به نفس و خودباوری در جوانان موجب می‌شود تا این قشر با روحیه جهادی پا به عرصه کار و تلاش بگذارد و در مسیر زندگی از ریل پیشرفت منحرف نشود.

وی با ابراز رضایت و خرسندی از برگزاری مستمر جلسات حراست در دانشگاه اظهار کرد: برگزاری با نظم و مستمر در دانشگاه کمک می‌کند تا با برنامه ریزی بیشتر و پیشگیری از هر گونه انحرافات در حوزه‌های مختلف جلوگیری شود.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای خبر/

کد خبر: 1239891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =