جشنواره مشق انتظار در دانشگاه آزاد همدان برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان با بیان اینکه جشنواره مشق انتظار به میزبانی همدان برگزار می شود گفت: زیارت جامعه کبیره بخش ویژه این جشنواره است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، غلامرضا خاکسار با بیان اینکه جشنواره مشق انتظار در دو بخش طراحی پوستر و خوشنویسی برگزار می شود؛ افزود: هر استانی متولی برگزاری یک بخش از جشنواره امامت و مهدویت است که بخش طراحی پوستر و خوشنویسی خط نستعلیق تحت عنوان جشنواره مشق انتظار به دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان واگذار شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان با بیان اینکه همدان برای دومین دوره متوالی میزبانی این جشنواره را پذیرفته است یادآور شد: پس از برگزاری موفق سوگواره شعر نجوا، ما دو دوره است که برگزاری جشنواره مشق انتظار را در همدان برعهده داریم و سال گذشته جزو استان های برتر در زمینه برگزاری جشنواره بودیم.

وی با بیان اینکه این جشنواره با همکاری موسسه فرهنگی و هنری امامت و مهدویت و در راستای نشر و ترویج فرهنگ مهدوی برگزار می شود اظهار داشت: جشنواره در سه سطح دانشگاهیان (اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی)، آزاد (اقشار مختلف جامعه) و دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: مهدویت و آمادگی برای ظهور، مهدویت و تمدن نوین اسلامی، مهدویت، عهد و همدلی منتظران و آیات و احادیث انتظار از محورهای جشنواره مشق انتظار در دانشگاه آزاد اسلامی همدان است و زیارت جامعه کبیره نیز بخش ویژه جشنواره ماست.

خاکسار با اشاره به رونمایی از پوستر جشنواره مشق انتظار توسط دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: پوستر جشنواره ملی مشق انتظار در مراسمی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان رونمایی شد.

وی با تاکید بر ینکه ما از همه ظرفیت های استانی در راستای برگزاری شایسته جشنواره بهره خواهیم گرفت اظهار داشت: نشست های هماهنگی را با سایر نهادهای استانی مثل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سازمان تبلیغات اسلامی و... برگزار کرده ایم تا همگی به برگزاری جشنواره موفق و تاثیرگذار در استان کمک کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان به حضور فعالانه دانشجویان و کانون های دانشجویی در برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: سال گذشته نیز دانشجویان ما نقش فعالی در برگزاری جشنواره داشتند که امسال نیز این روند ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی وهنری امامت و مهدویت به میزبانی ۶۲ واحد استانی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان برگزار می شود علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی emamat.iau.ir/fa مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =