کتاب «گزیده احادیث مکارم‌الاخلاق» تجدید چاپ شد

کتاب «گزیده احادیث مکارم‌الاخلاق» به انتخاب و شرح حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظلّه‌العالی) از سوی انتشارات انقلاب اسلامی تجدید چاپ شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای همواره نسبت به اهتمام در تذهیب اخلاق و تثبیت و تعمیق روح صفا و معنویّت در آحاد جامعه تأکید نموده‌اند. ایشان در عمل به این توصیه‌ی مهم، خود در آغاز هر جلسه از درس خارج فقه به بیان و شرح حدیث یا احادیثی از معصومین(علیهم‌السلام) می‌پردازند.

کتاب شرح احادیث منتخب کتاب مکارم‌الاخلاق از مجموعه‌ی «حدیث زندگی»، مشتمل بر احادیث برگزیده‌ی کتاب مکارم‌الاخلاق است که از بیست‌ودوم آبان‌ماه ۱۳۸۴ تا یازدهم اردیبهشت ۱۳۸۶ در ابتدای جلسات خارج فقه، توسط معظّم‌لّه گزینش، بیان و شرح شده است.

گفتنی‌ست کتاب «گزیده‌ی احادیث مکارم‌الاخلاق» پرفروش‌ترین عنوان انتشارات انقلاب اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در اردیبهشت ۱۴۰۳ بود و در حال حاضر، چاپ دوم این کتاب، با شمارگان ۲ هزار نسخه روانه‌ی بازار نشر شده است.

مخاطبان گرامی می‌توانند برای تهیه‌ی این کتاب به کتابفروشی‌های سراسر کشور یا پایگاه الکترونیکی انتشارات به نشانی www.khameneibook.ir مراجعه نمایند.

کتاب «گزیده احادیث مکارم‌الاخلاق» تجدید چاپ شد

انتهای پیام/

کد خبر: 1239989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =