کنعانی: حمایت آمریکا از اسرائیل یک رسوایی پاک نشدنی است

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این نه فقط یک رسوایی دائمی و پاک نشدنی برای دولت آمریکا، بلکه یک مسئولیت بین‌المللی با قابلیت پیگیری حقوقی است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: رژیم صهیونیستی ظرف ده ماه، ۴۰ هزار نفر انسان و شهروند بی‌گناه فلسطینی از جمله حدود ۱۵ هزار کودک را در نوار غزه کشته و بیش از ۱۰۰ هزار نفر را مجروح کرده و هزاران نفر نیز زیر آوارها مدفون و مفقود هستند، آنوقت مقامات آمریکائی وقیحانه فلسطینی‌ها و گروه‌های مقاومت آن را "تروریست" می‌خوانند و دولت آمریکا می‌گوید به دفاع از اسرائیل در مقابل "تروریست‌ها" متعهد است!

بیشتر بخوانید:

کنعانی: ایران در روابط دوستانه با بنگلادش استوار بوده است

وی ادامه داد: دولت آمریکا با همین منطق پوچ و دروغین، نسل‌کُشی فلسطینیان را حمایت مالی، تسلیحاتی و سیاسی می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین نوشت: رژیم اسرائیل یک "رژیم تروریستی نژادپرست" است که طی چندین دهه با حمایت تمام عیار غرب بویژه دولت آمریکا مشغول نقض فاحش و نظام‌مند حقوق اولیه، طبیعی و انسانی ملت فلسطین و "جنایت علیه بشریت" است.

کنعانی خاطرنشان کرد: این نه فقط یک رسوایی دائمی و پاک نشدنی برای دولت آمریکا، بلکه یک مسئولیت بین‌المللی با قابلیت پیگیری حقوقی است!

انتهای پیام/

کد خبر: 1240030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =