مبینا نعمت‌زاده: حتی آب معدنی هم در دهکده المپیک پیدا نمی‌کردیم/ شب مسابقه شیرینی می‌خوردیم تا سیر بمانیم!

مبینا نعمت زاده با بیان اینکه وضعیت اسفناکی در دهکده حاکم بود، گفت: حتی آب معدنی در دهکده المپیک یافت نمی‌شد. فرانسه از ده شاید نمره پنج را گرفت.

مبینا نعمت زاده تکواندو کار تیم ملی ایران و دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۲۴ در گفت‌وگو خبرنگار ورزشی ایسکانیوز درباره عملکرد دولت فرانسه در المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار کرد: متاسفانه کشور فرانسه میزبانی خوبی را از ورزشکاران کشور های مختلف انجام نداد و همه ورزشکارانی که در المپیک حضور داشتند این موضوع را به خوبی حس کردند که آنها آمادگی خوبی برای میزبانی از چنین رویدادی را ندارند.

وی با اشاره به کیفیت بد غذاها در المپیک پاریس بیان کرد: کشور فرانسه حتی در این حوزه هم که به ظاهر از بدیهیات برگزاری المپیک است ضعیف ظاهر شد و در تمامی طول مسابقات ما شاهد کیفیت پایین غذا ها بودیم به گونه ای که من مجبور بودم در شب برگزاری مسابقات از شیرینی برای سیر نگه داشتن خودم استفاده کنم، امیدوارم در المپیک های بعدی دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم و برگزاری مسابقات به خوبی انجام پذیرد.

نعمت زاده ادامه داد: حتی ما در بحث نوشیدن آب هم دچار مشکل بودیم و آب معدنی در دهکده المپیک یافت نمی‌شد که این موضوع قطعا یک نمره منفی برای کشور فرانسه به حساب می آید، یک مورد دیگر هم این بود که آنها غذا را به ورزشکاران نمی‌دادند و ما مجبور بودیم به سلف مراجعه کنیم که سلف هم اصلا تمیز و بهداشتی نبود.

وی درباره وضعیت استراحت ورزشکاران در دهکده المپیک بیان کرد: توماس چکان قهرمان ایتالیایی المپیک ۲۰۲۴ پاریس به علت وضعیت بد اسکان در پارک خوابید که این موضوع نشان می دهد حتی ما در زمان خوابیدن هم دچار مشکل بودیم و به ورزشکاران در این مورد هم رسیدگی نمیشد، تشک ها و تخت ها وضعیت بدی داشت به گونه ای که شما به راحتی نمی توانستید شب را سپری کنید.

دارنده مدال برنز المپیک تصریح کرد: فرانسه از ده شاید نمره پنج را گرفت؛ چون سالن برگزاری مسابقات در المپیک ۲۰۲۴ پاریس سالن بسیار زیبایی بود و ما از کیفیت برگزاری مسابقات راضی بودیم اما در طول مسابقات المپیک وضعیت اسکان ورزشکاران و کیفیت غذا ها سطح بسیار پایینی را داشت و متاسفانه فرانسه در این حوزه نمره خوبی نمی گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1240122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =