جدایی بابک مرادی از تیم نساجی قائمشهر

بابک مرادی، نخستین خرید پیش‌فصل تیم نساجی پیش از شروع لیگ برتر از این تیم جدا شد. 

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، در چند روز اخیر بازیکنانی توسط مالک باشگاه نساجی برای بازی در لیگ بیست و چهارم خریداری شده بودند که یکی از پس دیگری سودای جدایی از این تیم پرطرفدار را دارند.

یکی از این بازیکنان بابک مرادی است که سابقه بازی برای تیم بزرگی همچون استقلال را در کارنامه خود دارد.

وی که هافبک فصل گذشته تیم هوادار تهران بود، ابتدا شاگردی محمود فکری و سپس تحت مربیگری مسعود شجاعی قرار گرفت و فصل نسبتاً عادی را سپری کرد و برای فصل جدید راهی تیم نساجی در اردوی ترکیه شد که نهایتاً در هفته گذشته از نساجی جدا شد.

مرادی همچنین سابقه همکاری با ساکت الهامی در تیم هوادار تهران را در کارنامه خود داشت اما در ماجراجویی جدید خود با الهامی نتوانست دوام بیاورد.

گفته می‌شود به دلیل عدم رضایت کادر فنی از وی به سبب عدم نداشتن توانمندی کافی و مطلوب در تمرینات و بازی‌های دوستانه، تصمیم به قطع همکاری گرفته شده است.

همچنین، علیرضا رضایی، دروازه‌بان نساجی که او نیز سابقه بازی در استقلال را دارد، کماکان درباره تمدید قراردادش به نتیجه نرسیده است و وجود اختلافات مالی بین رضایی و مدیران نساجی، احتمال جدایی این دروازه‌بان از جمع ببرهای قائمشهری را افزایش می‌دهد.

محمد عباس‌زاده نیز که در ابتدای فصل به عنوان کاپیتان تیم نساجی انتخاب شده بود و مهاجم با تجربه نساجی محسوب می‌شد، در لیست مازاد قرار گرفته و در آستانه جدایی از باشگاه می‌باشد که دلایل این جدایی ناگهانی، عملکرد ضعیف وی در فصل گذشته، عدم تطابق با برنامه‌های فنی ساکت الهامی و تصمیم کادر فنی برای جوان‌گرایی عنوان شده است.

گفتنی است که تیم نساجی در پیش‌فصل جاری درگیر انتقال مالکیت باشگاه بود که به دلیل نبود مشتری، کماکان رضا حدادیان مالک این باشگاه است و این موضوع انتقال مالکیت، موجب عقب‌افتادگی‌ از برنامه زمان‌بندی برای آماده‌سازی تیم شد.

خبرنگار: محمدرضا کوچکسرائی

انتهای پیام/

کد خبر: 1240131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =