دستگیری سارقین مسلح منازل تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه منازل در تهران خبر داد و گفت: «این گروه ۵ نفر بودند و ۲ نفر هم به شکل علی‌البدل به آن‌ها اضافه می‌شدند.»

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار عباسعلی محمدیان صبح روز دوشنبه ۲۹ مردادماه ۱۴۰۳ در حاشیه دستگیری سارقین مسلح منازل در جمع خبرنگاران گفت: مجرمین و مرتکبین به جرم متوجه باشند که پلیس آن‌ها را زیر نظر دارد و با کوچکترین اشتباه دستگیر خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

علت قتل دختربچه ۲ ساله الیگودرزی‌ مشخص شد + جزئیات

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: مردم شریف کشورمان هم بدانند که پلیس حافظ امنیت آنهاست.

وی با بیان اینکه باید سعی کنیم از دیگران عبرت بگیریم نه اینکه عبرت دیگران باشیم گفت: مدتی در غرب و شرق تهران حضور گروه سارقین مسلح که به شیوه‌های مختلف وارد منازل می‌شدند و اموال و اشیا قیمتی را به سرقت می‌بردند، باعث آلام مردم شده بود.

سردار محمدیان اضافه کرد: پلیس از همان ابتدا اقدامات خود را آغاز کرد و البته کمی به طول انجامید، که این تاخیر به دلیل این بود که مجرمین در ۴ استان مختلف حضور داشتند و همچنین پیچیدگی سرقت سارقین سبب تاخیر در به ثمر رسیدن اقدامات پلیس شد.

سردار محمدیان در توضیح و تشریح این گروه و باند سرقت مسلحانه گفت: این گروه ۵ نفر بودند و ۲ نفر هم به شکل علی البدل به آن‌ها اضافه می‌شدند.

وی ادامه داد: از این بین همه سارقین دستگیر شدند و تنها یک نفر متواری است که به زودی دستگیر خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1240463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =