هشدار اوباما نسبت به بازگشت ترامپ به کاخ سفید

باراک اوباما رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا درباره تبعات پیروزی احتمالی دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات نوامبر ۲۰۲۴ و بازگشت او به کاخ سفید هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، تارنمای آکسیوس نوشت، اوباما در گردهمایی ملی حزب دموکرات گفت: «آمریکایی ها آماده گشودن فصل تازه ای هستند» و کامالا هریس مهیای عهده‌دار شدن چنین مسئولیتی است.

بیشتر بخوانید:

ترامپ: کامالا هریس حامی مجرمان است

وی از نامزدی هریس در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا حمایت کرد و با انتقاد از ترامپ، گفت که وی به دنبال منافع خود است و کشور را به خطر می اندازد.

اوباما گفت: ترامپ قدرت را فقط وسیله ای در جهت اهداف خود می داند. ما این فیلم را در گذشته هم دیده ایم و همه می دانیم که تکرار آن به طور معمول بدتر است.

رئیس جمهوری دموکرات سابق آمریکا که سه شنبه شب در دومین شب گردهمایی ملی حزب دموکرات سخن می گفت، به رای دهندگان درباره رقابت تنگاتنگ بین هریس و ترامپ در کشوری که دچار تفرقه شده است، هشدار داد.

اوباما، ترامپ را رئیس جمهوری خطرناک توصیف کرد و گفت ما به چهار سال دیگر به هیاهو و آشوب و هرج و مرج نیاز نداریم.

میشل اوباما همسر رئیس جمهوری سابق آمریکا نیز که عمدتا در کارزارهای انتخاباتی بایدن حضور داشته و از کامالا هریس حمایت کرده است، پیشتر ضمن انتقاد شدید از ترامپ گفته بود با آمدن هریس امید به مردم بازگشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1240720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =