هرمزگان جز با وفاق به توسعه و آبادانی نمی‌رسد

نماینده مردم غرب هرمزگان در خانه ملت با بیان این که هرمزگان جز با وفاق به توسعه و آبادانی نمی‌رسد، گفت: باید از تخریب دست برداشت و از نیروهای استان حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در خانه ملت در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به اهمیت تقویت همدلی و وفاق در استان به منظور رشد سرمایه‌های انسانی هرمزگان در ابعاد مختلف ملی، خاطرنشان کرد: یکی از علل کندی روند توسعه و پیشرفت استان، فقدان نیروهای هرمزگانی در مناصب ملی است درحالی‌که در سطوح مختلف شاهد نیروهایی از استان‌های مختلف شمالی، غربی، شرقی و مرکز کشور هستیم. این نکته از این حیث حائز اهمیت است که درحال حاضر ساختار توزیع بودجه و منابع در کشور با وجود تلاش‌ها و اصرارهای فراوان در عدالت بخشی، اما همچنان چانه زنی در آن موثر است فلذا استان دائما در این خصوص با مشکل مواجه می شود و شاهد عقب ماندگی‌های معتنابه در توجه به هرمزگان به صورت شایسته و بایسته هستیم.

جباری اضافه کرد: دولت وفاق ملی و شخص آقای پزشکیان بر استفاده گسترده از همه نیروها و ظرفیت‌های کشور تاکید دارند و لذا همگان باید با پرهیز از رفتارهای سطحی و روحیه زشت زیرآب زنی و تخریب نیروها، به فکر ارتقای نخبگان و نیروهای استان هرمزگان در عرصه ملی بود. رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس تاکید کرد: نباید از این مهم غافل باشیم که تخریب نیروهای جوان و با انگیزه استان و بدگویی در مورد آنان در محافل مختلف و ایجاد بددلی نزد تصمیم گیران ملی، سبب نگرش منفی و تغییر نگاه کلی آنان به نخبگان نیروی انسانی هرمزگان می‌شود. لذا ما وظیفه داریم تا با نگاهی دوراندیشیانه و پخته زمینه‌ی رشد و پیشرفت همه نیروهای هرمزگانی که دل در گرو میهن عزیزمان دارند را فراهم سازیم.

نماینده مردم غرب استان گفت: طبیعی است که بین جریانات سیاسی موجود در استان و نیزحتی بین چهره های شاخص در زمان‌های خاص مثل انتخابات‌های مختلف رقابت‌ها و اختلاف سلایقی وجود داشته باشد، همه این جهت گیری‌ها و اختلاف سلایق امری طبیعی است و معتقدم حتما باید وجود داشته باشد، ولی درخصوص منافع کلان استان و رایزنی برای استفاده از نیروهای شایسته هرمزگان با هر نگاه و تفکر و جریان سیاسی درون نظام، باید همه دست دردست هم تلاش و همت نمائیم.

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس از انتصاب یک نیروی اهل سنت در جایگاه مهم معاونت رییس جمهور قدردانی و بیان داشت: نیروهای توانمند اهل سنت هرمزگانی نیز با جان و دل آماده خدمت به میهن اسلامی خویش هستند و این نگاه ارزشمند رییس جمهور باید در دیگر بخش‌ها نیز تسری یابد.

جباری تاکید کرد: معیار انتخاب می بایست شایستگی و باورمندی باشد و هرمزگان سرشار از چنین نیروهایی است که می‌توانند در عرصه‌های ملی و منطقه‌ای به دولت کمک کنند و نباید از درون استان تخریب‌ها سبب فرصت سوزی‌های جبران‌ناپذیر و از دست رفتن سرمایه‌ها شود.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس تاکید کرد: توازن میان مناطق مختلف در قرارگیری نیروها در سطوح مدیریتی در درون استان نیز از مطالبات بحق مردم است که با تحقق آن شاهد امید و انگیزه خواهیم بود.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای خبر/

کد خبر: 1240967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =