زمان برگزاری جشن شکوفه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن غنچه‌ها ویژه پیش دبستانی‌ها در ۲۶ شهریور ماه، جشن شکوفه‌ها ویژه دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی ۲۷ شهریور، جشن جوانه‌ها ویژه پایه اول متوسطه ۲۸ شهریورماه جاری و زنگ مهر، ایثار، مقاومت و نماز نیز اول مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در جلسه روسای آموزش وپرورش استان در یاسوج، اظهار کرد: مانور بازگشایی مدارس با شعار "بازگشایی مدارس برای ایران" از شانزدهم تا بیست شهریور ماه است.

وی افزود: طرح مهر و آغاز سال تحصیلی مهم‌ترین اولویت آموزش و پرورش کهگیلویه‌ و بویراحمد است و جشن غنچه‌ها ویژه پیش دبستانی‌ها در ۲۶ شهریور ماه، جشن شکوفه‌ها ویژه دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی ۲۷ شهریور، جشن جوانه‌ها ویژه پایه اول متوسطه در ۲۸ شهریورماه و زنگ مهر، ایثار، مقاومت و نماز نیز اول مهرماه برگزار می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت پیوند خانه و مدرسه و لزوم مشارکت خانواده‌ها، ادامه داد: ۱۵ شهریورماه به بعد نیز انجمن اولیا و مربیان باید برگزار شود.

جمالی عنوان کرد: در شهریور ماه، فضای رسانه‌ای و عمومی جامعه باید بحث بازگشایی مدارس و آموزش و پرورش باشد.

وی ابراز کرد: حداقل ۱۰ درصد مدارس عادی دولتی، ۵۰ درصد مدارس خاص و ۵۰ درصد مدارس دولتی و هیئت امنایی باید جزو مدارس در تراز باشد.

جمالی تصریح کرد: در حداقل ۳۰ درصد مدارس مستقل استان باید نظام دوری اجرا شود.

خبرنگار: فائزه صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1241349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =