۵۴۱ پروژه هفته دولت در رامیان افتتاح شد

همزمان با هفته دولت ۵۴۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در رامیان با اعتبار سه هزار و ۵۳۵ میلیارد ریال روز پنجشنبه با حضور استاندار گلستان و شماری از مدیران استانی و محلی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از گلستان، فرماندار رامیان در مراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵۵۳ پروژه عمرانی و اقتصادی این شهرستان اظهار کرد: برای این پروژه‌ها هفت هزار و ۵۸۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

علی جوان حاذق خواه افزود: از مجموع پروژه‌های هفته دولت در رامیان ۵۴۱ پروژه با سه هزار و ۵۳۵ میلیارد ریال اعتبار افتتاحی است و عملیات اجرایی ۱۲ پروژه با چهار هزار و ۵۰ میلیارد ریال آغاز شد.

وی گفت: با بهره برداری از این پروژه‌ها برای ۴۶۹ نفر از جوانان جویای کار در رامیان اشتغال‌زایی شده است.

فرماندار رامیان بیان کرد: بیشتر پروژه‌های هفته دولت این شهرستان مربوط به دستگاه‌های خدمات‌رسان و اجرایی مانند بنیاد مسکن، شهرداری‌ها، دهیاران مناطق روستایی، آب و فاضلاب، منابع طبیعی و آبخیزداری، جهادکشاورزی، برق، گاز، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، کمیته امداد و بهزیستی می‌شود.

وی، اصلاح نقاط حادثه خیز با ۴۶۰ میلیارد ریال، مقاوم سازی مسکن روستایی با ۲۵۵ میلیارد ریال اعتبار، اصلاح خط انتقال آب و شبکه توزیع و استانداردسازی انشعابات روستایی با ۶۰۰ میلیارد ریال، روکش آسفالت شهری با ۲۳۵ میلیارد ریال، تاسیس و راه اندازی سایت همراه اول روستایی با ۱۵۰ میلیارد ریال، تکمیل مدرسه ۶ کلاسه تاتارسفلی با ۵۹ میلیارد ریال، تخریب و بازسازی مدرسه ۹ کلاسه میلادنور با ۵۹ میلیارد ریال و توسعه و احیای جنگل با ۱۷۷ میلیارد ریال را از شاخص‌ترین پروژه‌های عمرانی رامیان برشمرد.

جوان افزود: همچنین اجرای طرح آبیاری تحت فشار با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال اعتبار و اشتغال‌زایی برای پنج نفر و واحد بسته بندی دستمال کاغذی با ۱۲ میلیارد ریال اعتبار و اشتغال‌زایی برای پنج نفر از شاخص‌ترین پروژه‌های اقتصادی هفته دولت رامیان محسوب می‌شود.

شهرستان رامیان با افزون بر ۸۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

خبرنگار: رضوان سادات حسینی مهر

انتهای خبر/

کد خبر: 1241419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =