دستگیری عاملان تیراندازی به یک بسیجی در محله فلاح

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به سمت یکی از نیروهای بسیج در محله فلاح تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ درپی دنبال اعلام یک مورد تیراندازی به سمت یکی از نیروهای بسیج از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ، بلافاصله مأموران انتظامی معاونت عملیات پلیس تهران بزرگ راهی محل حادثه در محله فلاح شدند.

بیشتر بخوانید:

ماجرای قتل مرد میانسال در خانه فساد

وی با اشاره به حضور ماموران در محل گفت: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت پس از شنیدن دستور ایست ماموران بسیج اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده‌اند که این اقدام علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، موجب ایجاد جراحت بدنی یکی از ماموران بسیجی حاضر در محل شده و موتورسواران نیز به سرعت از محل متواری شده‌اند.

راستی ادامه داد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری متهمان متواری آغاز شد که در نهایت با تلاش های صورت گرفته مخفیگاه متهمان در همان محله فلاح شناسایی شده و دو متهم در عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ با بیان اینکه عاملان تیراندازی در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم ارتکابی اعتراف کردند، گفت:‌ ماموران در جریان بازجویی از مخفیگاه متهمان سلاح گرم استفاده شده را نیز کشف و به همراه متهمان به مقر پلیس انتقال دادند.

به گفته وی برای دو متهم دستگیر شده، پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده نیز همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1241696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =