قتل خونین مرد جوان به دست پسر ۱۸ ساله در رشت

فرمانده انتظامی رشت از وقوع یک فقره قتل جوان ۲۸ ساله در منطقه پسیخان رشت و دستگیری قاتل در محل جرم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ سرهنگ محمود حافظی در تشریح این خبرگفت: مأموران انتظامی در پی اطلاع از وقوع یک فقره قتل در محدوده پل راه آهن روستای پسیخان رشت، بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید:

علت قتل دختربچه ۲ ساله الیگودرزی‌ مشخص شد + جزئیات

وی با بیان اینکه با حضور مأموران، قاتل در محل ارتکاب جرم دستگیر شد، افزود: متهم ۱۸ ساله در اظهارات اولیه خود اعلام داشته که با مقتول دوست اجتماعی بوده و پس از جر و بحث و اختلافات قبلی با مقتول ۲۸ ساله با گرفتن چاقو از وی چندین ضربه به گردن مقتول وارد و مرگ وی را رقم زده است.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه کارشناسان دایره جناحی پلیس آگاهی و پزشکی قانونی در حال بررسی ابعاد ماجرا می باشند، افزود: قاتل پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی رشت در پایان با بیان اینکه ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران ناپذیر است،خاطرنشان کرد: توجه و ارتباط توأم با عطوفت والدین با فرزندان می تواند از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کند.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1241736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =