پیش‌بینی پذیرش ۵۰۰ هزار دانشجوی جدید در واحدهای دانشگاه آزاد/ عقد تفاهم‌نامه با بانک‌ها برای تسهیلات شهریه به دانشجویان

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای رفاه حال دانشجویان در پرداخت شهریه با بانک‌های مختلف تفاهم‌نامه‌هایی منعقد شده و داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند با دریافت این تسهیلات با آرامش خاطر ثبت نام کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با حضور علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در واحد شهرکرد برگزار شد.

سروری مجد در این نشست گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی و از مردم و برای مردم است و توانسته به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان منشاء خدمات درخشانی برای انقلاب و جامعه باشد.

وی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی هدیه یک میلیون تومانی حضرت امام خمینی (ره) برای تاسیس این مجموعه آموزشی را به سرمایه ای عظیم تبدیل کرده و تلاش می کند در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای تبدیل به دانشگاه کارآفرین پیشتاز باشد.

سروری مجد با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با ۳۶۰ واحد و مرکز آموزشی در کشور نیازهای آموزشی و فناوری جامعه را شناسایی و جوانان جویای تحصیل را به سمت نیازهای جامعه سوق می‌دهد، افزود: با آمایش‌های سرزمینی در سراسر کشور و جابجایی رشته‌های تحصیلی متناسب با نیازهای منطقه و به خصوص تعلیم و تربیت دانشجویان به صورت مهارتی، به دنبال رفع مشکلات استان‌ها هستیم.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: امسال با رویکرد مبتنی بر برنامه ۵ ساله سعی شده در حوزه فناوری از دانش استادان و فارغ التحصیلان در استان‌ها بیشتر بهره مند شویم.

وی با اشاره به روند افزایشی جذب دانشجو در سنوات گذشته تصریح کرد: پیش بینی می‌شود در سال تحصیلی جدید بیش از ۵۰۰ هزار دانشجو در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور جذب شوند.

سروری مجد یادآور شد: برای رفاه حال دانشجویان در پرداخت شهریه با صندوق ها و بانک های مختلف تفاهم نامه هایی منعقد شده و داوطلبان ورود به دانشگاه می توانند با دریافت این تسهیلات ویژه با آرامش خاطر ثبت نام کنند و در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند.

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: مهرماه امسال دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از ۵ دانشکده به ۱۱ دانشکده افزایش پیدا می کند. با راه اندازی دانشکده های جدید رشته های بین رشته ای به دانشگاه آزاد اسلامی استان اضافه خواهد شد.

وی افزود: پیش بینی می‌شود امسال بیش از سه هزار دانشجو در مقاطع تحصیلی دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی پیوسته و ناپیوسته با آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش شوند.

رحیمی خاطرنشان‌کرد: در حوزه فناوری هم سعی شده تا پایان شهریور امسال از کارگاه های نیمه تمام بهره برداری شود و یک زنجیره تولید خصوصاً در بخش گیاهان دارویی راه اندازی کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ‌گفت: با فعال شدن مرکز تحقیقات گیاهان دارویی و تولیدات کارگاه اسانس گیری و عصاره گیری و شرکت‌های دانش بنیان توانسته ایم از خام فروشی جلوگیری کنیم و عصاره و اسانس گیاهی را با قیمت مناسب صادر و یا در بازار داخلی به فروش برسانیم.

ارتقای رتبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن، تسریع امور مربوط به استان در کمیسیون معاملات، معرفی بابک کیوانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجن به عنوان عضو کمیته تخصیصص از جمله مصوبات شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری بود.

ادای احترام به شهدای گمنام و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، گشایش دبیرخانه مهدویت، رونمایی از پوستر جشنواره شعر بوی سیب، بازدید از مرکز مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در مرکز شهر، گشایش باشگاه فرهنگی، هنری و ادبی جوان دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و شهرکرد، دیدار قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان لردگان از دیگر برنامه های سفر دکتر سروری مجد و هیات همراه به استان چهارمحال و بختیاری بود.

خبرنگار: سعید کاویانی

انتهای پیام/

کد خبر: 1241769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =