مراکز اهدای خون در آذربایجان غربی افزایش یافته است

مدیر روابط عمومی سازمان انتقال خون آذربایجان غربی با اعلام افزایش مراکز اهدای خون در استان، از شهروندان خواست تا با اهدای خون، جان بیماران نیازمند را نجات دهند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از آذربایجان غربی، فخرالدین جعفری، مدیر روابط عمومی سازمان انتقال خون استان آذربایجان غربی، در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز، از افزایش تعداد مراکز اهدای خون در استان به ۷ مرکز خبر داد.

وی با بیان اینکه نیاز به خون و فرآورده‌های خونی همواره وجود دارد، از عموم مردم خواست تا با مراجعه به این مراکز، اهدای خون را در دستور کار خود قرار دهند.

جعفری در ادامه به شرایط اهدای خون اشاره کرد و گفت: افراد ۱۸ تا ۶۰ سال با داشتن کارت ملی می‌توانند با مراجعه به مراکز انتقال، خون اهدا کنند.

وی همچنین به مزایای اهدای پلاکت اشاره کرد و گفت: این نوع اهدا، خطر انتقال بیماری‌ها را کاهش می‌دهد و برای بیماران خاص بسیار مفید است.

مدیر روابط عمومی سازمان انتقال خون استان، وضعیت اهدای خون در استان را مطلوب ارزیابی کرد و از همکاری مردم و مسئولین در این زمینه تشکر کرد.

وی همچنین به برنامه‌های سازمان برای ترغیب جوانان به اهدای خون اشاره کرد و گفت: با برگزاری سمینارها و استفاده از رسانه‌ها، تلاش می‌شود تا فرهنگ اهدای خون در جامعه نهادینه شود.

خبرنگار: سامان رزمی

انتهای پیام /

کد خبر: 1241827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =