برخورد موتورسیکلت با پژو در کاشمر یک کشته برجای گذاشت

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با سواری پژو ۴۰۵ در بلوار سید مرتضی با یک کشته و یک مصدوم خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ سرهنگ حسن مشهدی در تشریح این خبر به ایسنا گفت: پس از اعلام یک مورد حادثه رانندگی در بلوار سید مرتضی شهر کاشمر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه موتورسیکلت با هم برخورد که در این حادثه راکب و ترک‌نشین مصدوم و بلافاصله توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ مشهدی خاطرنشان کرد: ترک‌نشین موتورسیکلت که خانمی ۵۷ ساله بود پس از انتقال به بیمارستان با وجود تلاش کادر درمان، متأسفانه به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر در پایان با اشاره به اینکه دلیل دقیق این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است، از شهروندان خواست هنگام استفاده از موتورسیکلت ضمن استفاده از کلاه ایمنی، سرعت مطمئنه را رعایت و به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1241928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =