۵ موکب دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در ایام اربعین به زائران خدمت‌رسانی کردند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: ۵ موکب دانشگاه آزاد اسلامی در ایام اربعین حسینی در سطح استان کرمانشاه به زائران خدمات‌رسانی کردند.

افشین غنی‌زاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز در کرمانشاه در خصوص برپایی مواکب‌ دانشگاه آزاد اسلامی و روند خدمت رسانی به زائرین در ایام اربعین امسال، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در اربعین سال گذشته اقدام به برپایی سه موکب نمود که امسال با تلاش‌های صورت گرفته تعداد آن به پنج موکب افزایش پیدا کرد.
افشین غنی‌زاده ادامه داد: موکب هیئت محبین اهل بیت(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور یکی از این مواکب چهارگانه بود که در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور برپا شد.
وی خاطرنشان کرد: در این موکب علاوه بر اسکان زائرین، روزانه ۲هزار پرس اطعام در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام با کمک خیرین شهرستان کنگاور در اختیار زوار قرار گرفت.
️به گفته سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، حضور ثابت تیم پزشکی و ارائه خدمات درمانی از دیگر خدماتی بوده که در این موکب به زائرین ارائه شده است.

۵ موکب دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در ایام اربعین به زائران خدمت‌رسانی کردند
بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار کرمانشاه از موکب دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور

️وی در ادامه با بیان اینکه به همت بسیج اساتید و کارمندی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه یک موکب‌ در میدان آزادگان کرمانشاه(خروجی شهر) برپا شد، اضافه کرد: در ضلع دیگر میدان آزادگان و مسیر عزیمت زوار به عتبات عالیات نیز، موکب دانش آموزی مدارس سما مستقر و به زوار خدمات‌رسانی نمودند.
غنی‌زاده در ادامه با بیان اینکه درگذشته هیچ موکبی در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه فعالیت نداشته است، از برپایی موکب حضرت ام‌البنین(س) در دانشکده تربیت بدنی این واحد دانشگاهی به همت و هدایت هیئت دانشجویی حضرت ولی‌عصر(عج) دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در اربعین امسال خبر داد.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دانشکده تربیت بدنی واحد کرمانشاه امسال به منظور خدمات رسانی به زائرین مفروش و مجهز به سیستم سرمایشی شد، تصریح کرد: در این موکب علاوه بر اسکان و ارائه خدمات پزشکی، روزانه از ۲۰۰ نفر از زائران در وعده‌های مختلف غذایی پذیرایی صورت گرفت که با استقبال خوب زوار روبرو شد.
️وی خاطر نشان کرد: در مرز خسروی نیز موکبی به همت جامع دانشگاهیان استان برپا شد که دانشگاه آزاد اسلامی بیشترین خدمات را با همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در این موکب به زائرین ارائه نمود.
️غنی‌زاده در پاسخ به سوالی پیرامون تامین بودجه برپایی مواکب اربعین دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، گفت: هزینه‌های صرف شده به منظور برپایی مواکب‌ دانشگاه در استان کرمانشاه بیش از بودجه‌ تخصیص داده شده از سوی سازمان مرکزی دانشگاه به استان بوده است که با همت خیرین، کارکنان دانشگاه و همچنین رایزنی‌ با سازمان اوقاف و امور خیریه باقی این هزینه‌ها به منظور خدمات رسانی هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی تامین شد.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه توفیق این حرکت بزرگ و دلی در اربعین حسینی جز با عنایت خداوند و کمک خیرین ممکن نبود؛ از تلاش‌های مجموعه کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در ایام اربعین تقدیر و تشکر نمود.

خبرنگار: نرگس نوری

انتهای خبر/

کد خبر: 1242091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =