بارسلونا پس از ۴ سال بدهی ستین را پرداخت کرد

باشگاه بارسلونا مطالبات سرمربی سابق خود را ۴ سال پس از برکناری پرداخت کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بحران مالی سال‌های اخیر باشگاه بارسلونا برای تمام آنهایی که به نوعی با این باشگاه در ارتباط بودند، دردسرهایی به همراه داشت. یکی از این افراد سرمربی پیشین تیم، کیکه ستین بود که پس از اخراجش در سال ۲۰۱۹ بخش از حقوقش را دریافت نکرد.

بیشتر بخوانید:

نیمار به بارسلونا بازمی‌گردد؟

ستین ماه ژانویه سال ۲۰۱۹ با بارسایی‌ها قراردادی دو ساله بست اما نتایجی که با این تیم کسب کرد - از جمله باخت تاریخی ۸ بر ۲ مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا - باعث شد بعد از تنها ۷ ماه اخراج شود و با جای او رونالد کومان روی کار آمد. بارسلونا اما مابقی حقوق ستین تا پایان قرارداد او را پرداخت نکرد و هیچ تاریخی را هم برای پرداخت این بدهی اعلام نکرد. این اتفاق گویا تا به امروز هم رخ نداده بود و اکنون نشریه کارکا نوشته است که پس از ۴ سال، بارسلونا با ستین تسویه حساب کرده است. بدهی باشگاه بارسلونا به ستین طبق گزارشی که نشریه آ اس اسپانیا در اواخر سال ۲۰۲۱ منتشر کرد، ۴ میلیون یورو بود.

این اتفاق پس از برگزاری یک جلسه در کمیته مربیان فوتبال اسپانیا در شهر مادرید رخ داد که در آن رسیدگی به پرونده ستین در اولویت دستور کاری آن قرار گرفته بود. گویا در همین جلسه، اولین رایزنی‌ها برای تصویب قانونی جدید صورت گرفت که به موجب آن باشگاه‌ها تا زمانی با سرمربی خود تسویه حساب نکرده باشند، اجازه اخراج او و استخدام سرمربی جدید را نخواهند داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =